Ànimes bessones

Un relat de: mistika
Existeixen les ànimes bessones?

No sé si existeixen o no...però si fos remotament possible, crec que seria semblamt a: Aquella sensació que tens al estar al costat d’una persona que acabes de conèixer; i no sentir-te extrany, saps? Com si os coneguessiu de tota la vida...
Hauries d'estar aterrat i en contra estàs en pau. Com si el teu esperit hagués trobat aquell refugi on se sent segur. Aquell lloc el qual, el teu cos anhela amb cada porus de la seva pell. Aquella persona amb qui pots parlar hores i hores... i no et dónes ni compte del pas del temps. De fet et donaria igual, si en aquest precís instant el món s’acabés allà fora; perquè tu has trobat a algú amb qui sents una connexió per sobre del bé i del mal...
Com si hi hagués una força, que a tots ens uneix de dos en dos.
I si realment existeixen i el seu destí és estar juntes, aniran vagant pel temps i l’espai, tenint vivències semblants fins a retrobar-se. Potser ve d’aquí la sensació d’harmonia, quant aquestes dues persones es troben i no importa res més.

Comentaris

  • Bessones[Ofensiu]
    SrGarcia | 31-01-2018

    Sí, molt bonic si passa...són més corrents els bessons separats; impossible trobar-se.

  • Bessones[Ofensiu]
    SrGarcia | 31-01-2018

    Sí, molt bonic si passa...són més corrents els bessons separats; impossible trobar-se.