Rotllo sexual fixe

Un relat de: helena

Tinc una amiga que tenia una història només sexual, cada dijous a la tarda. Dijous és un bon dia.
Res de rotllos, gairebé, ni hola. Tot molt animal, com una venjança contra tot el món, com un espai aïllat, un paréntesi per a ella, com un massatge, com un bany solitari amb escuma i martini. Com la música que més t'agrada, com anar a la perruqueria i sortir amb el cabell impecable.
Simplement per alliberar endorfines, per cuidar-te una mica, per desconnectar.
Tot i que ella ja sabia que en el fons s'enganyava, la balança resultava positiva. Malgrat pensar si potser li féia fàstic al tio que utilitzava o que allò estava socialment mal vist i era indubtablement deshonest.
Però era divertit, com fer-se les mans, que si t'acostumes no suportes passar-hi sense.
Aparentment, sembla una frivolitat.
Però, és molt més que això, vaig pensar.


helena


Comentaris

  • m´ha recordat una pel·lícula[Ofensiu]
    bufanúvols | 07-05-2006

    Em sembla, si no recordo malament, que s´anomena"Intimitat". Un cas igual.

  • ¿ Frivolitat,...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-05-2006

    ...excentricitat, venjança -no se sap be bé de què-, exercici gimnàstic, hàbit, punyeteria fina i ben adobada...? "Qui lo sa"?
    El cert és que si no ho deixava, per alguna cosa seria! O no?
    De totes maners, 'cadascú és cadascú', que diuen al meu País.
    I saps què dic jo? Doncs sempre... Salut i rebolica!

  • mmmh![Ofensiu]
    artemisa | 06-05-2006 | Valoració: 10

    Fantàstic!

    Que guai, m'encanta com has expressat les sensacions que es poden tenir... a veure si m'ho plantejo i la pròxima vegada que vegi els italians jugant al frisbi li pique l'ullet a algun a veure si pica ell... ja ho sé! El pròxim dijous!

    Ets genial!
    Artemisa

  • GRRRRRRRRRRR!!, JEJE[Ofensiu]
    helena | 06-05-2006


    Sí, Conxa,
    és com quan tens set o gana.

    GRRRRRRRRRRRRRR

    jeje

    helena

  • em pareix molt bé ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 06-05-2006

    lo que fa la teva amiga, el sexe és una necessitat ben natural, si sabem despullar-lo de romanços i deixar el cos ben satisfet, em pareix genial. Un sa exercici ...