ring...... ring......Hola, qui hi ha? IIIª PART.

Un relat de: JakpaT

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

... Explica'm alguna masturbació que hagis fet en algún lloc estrany o millor encara, per què no quedem? .. Després del teu tercer orgasme telefónic crec que treuríem més profit si quedéssim... per cert com et deies?

- Eem dic Eli i tu?

- Jo Toni., bé doncs què et sembla si quedem aquest divendres per sopar a Diagonal amb Rambla Catalunya cap a les 10?.

- Vale, perfecte.

- oks, quedem així doncs... un petonet on vulguis.


- Valeeee un petonet.


Divendres 25 de Juliol...

Ho havia preparat tot amb detall.. feia dies que no havíem parlat per teléfon perquè els teus horaris de feina no ho permetien pero aquell dia havia decidit canviar-ho.. vam quedar a la cantonada de la teva feina. Quan sorties de treballar...

Et vas presentar amb puntualitat al lloc fixat.. duies una falda per sobre del genolls i una samarreta blanca ampla, i tal com vam quedar.. no vam dir ni una paraula.. em vas mirar als ulls i la meva boca va buscar la teva llengua com un golafre la xocolata.. ...
Els teus llavis es van obrir per a mi i vaig poder notar com suspiraves suaument.. era veritat tot lo que haviem xerrat..... jo et posava calent i tu em posaves també.....ens vam acostar a la cantonada que fa xamfrà Rambla amb la Diagonal i vam seguir jugant amb les llengues.
Notava com t'agradaven els meus petons i era el moment de que les meves mans anessin cap a baix. Van passar per sota els teus braços i van agafar la teva cintura.. un cop allà van pujar fins als teus pits, acaronant-los per sobre de la samarreta primer.....entrant per sota després rapidament
Notant com s'eritzava la pell al pas dels meus dits calents fins arribar als mugrons.
No portes sostenidors. Vaig baixant la meva ma dreta pel teu ventre i disimuladament agafo el teu cul, notant la seda fina de les teves calcetes.
Deixo que la meva vagi avançant i s'enfili cap al teu puvis que ja és humid....
Amb un dit aparto la goma de les calces i et recorro el cony amb l'altre dit. Et noto molt mullada i ja estàs gemegant mentre les teves mans t'agafen del cul amb força.
Sense adonar-te una ma teva gira enrere i em comença a acariciar la bragueta que ja esta abultada i calenta. Amb el palmell puges i baixes, fregant amb força sobre els texans i ara sóc jo qui comença a respirar amb força per el nas. Acostant-me a la teva oida et dic..

-Eli, vull follar-te ara.. aqui.. ara mateix...

-Ets boig tio -contestes, mig gemegant sota l'efecte del dit que ja és dins teu xop del tot, som al mig del carrer, no podem fer-ho aqui.. no podem aaaaaa

-Anem a aquell banc, assenyalant cap a la Diagonal

Creuem entre els cotxes, i m'asento al banc.Tu seus a sobre meu, mirant cap a mi, i molt disimuladament t'apartes les calcetes i seus sobre meu, deixant-la entrar tota dins teu.. estas tan mullada que entra sola, d'un sol cop, mentre tanques els ulls i la sents ben a dins.. inflant-se.. a punt de reventar.. m'has deixat massa calent a la cantonada i ho saps, ademes de que tens pressa, has de tornar a la feina ja que només tens una hora de descans al migdia. Et mous endavant i enrere, disimuladament, com fas quant parlem per telèfon, fregant el teu cony enganxat a les calcetes d'humitat, sentint la cadira com si fos la meva ma.. ara ja perdem el món de vista.. et mous sense control a sobre meu, els vianants ens miren tenen els ulls desorbitats i algun cotxe fa sonar el claxon i tot.

-M'estic corrent.. no paris, no paris malparit.. mmmm... ooohhhhhh... em corroooo oooooo ..... mmmmmm....

Al mateix temps en que tu et jo m'estic correns a dins teu.
Només un gemec ofegat, mentre et vaig mossegant el coll i et clavo els dits a les nalges amb força, cercant que no sortis ni marxis ,intentant d'entrar més endins i buidant més al fons la meva llet.
Suats, i despentintas mirem cap als costats i ens adonem que tothom ens mira, amb enveja i amb cara de lascivitat, si, pero ens miren.. i ens és ben igual ...quant surto de dins teu se sent un soroll assemblat a una ampolla que es destapa i comencen a regalimar per les cuixes les meves lleterades.. et poses les calces un altre cop i hem sussurres...

-Haig de marxar i si no torno rapidament a la feina ja, em foteran al carrer

-¿No dines primer?

-Ja no tinc temps..ademés, ja t'hee dinat a tu avui -em dius amb mig somriure..... m'ha encantat el menú.

Creues el lateral, desapareixes per la porta de l'edifici, la suor mulla l'esquena de la teva samarreta, i l'edifici em mira com, arrepenjat al banc encara, amb la suor al front i el plaer als ulls desorbitats , només dono voltes com si hagués passat una nit amb tu. Amb una en tindria prou,de moment......

M'aixeco i torno a casa sense saber ben bé per on camino ni qui soc ni on estic....


Comentaris

  • Hola!![Ofensiu]
    mistika | 04-11-2005

    EisSS!!
    Wola! fa massa que no dono senyals de vida oi??
    No està gents malament akest relat ehh jejeje!!Però vaja li trobo un defectillu....q no és = q els altres i q vols q t'hi digui a mi em donaven molt més morbo!! Les converses telefòniques entre akest parell són brutals... Perquè com eren completament desconeguts....
    Continuarà??
    PetonsS!

  • Que Fort! xD[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 28-09-2005 | Valoració: 10

    Uaaaaaaaaala! Bestial!!
    Unic, aixo ho has de publicar..xD
    xDDDDD
    KAfort..
    t'hi has de dedicar tu a això.
    Bé, espero més escrits teus.
    PEtonets!