ring...... ring......Hola, qui hi ha? IIª PART.

Un relat de: JakpaT

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

- Tens la polla fora?
- Sí.
- Però t'has despullat o te l'has tret.
- Primer m'he tret el pantaló, però segons has anat explicant lo del provador me he anat despullant.
- o sigui que ara estàs despullat?
- Sí, totalment despullat per tu.
- Diguem com es la teva polla?
- Està mirant enlaire cap al sostre, la tinc agafada amb la mà esquerra, no és massa llarga, però es molt ample, i hem costa d'agafarme-la amb la mà.
- Me l'estic imaginant… et fas moltes palles?
- A diari, rar és el dia que no hem faig una o dues.
- Ets un masturbador compulsiu
- Jajajajajaja-
- Tocat una mica, però no et corris encara.
- Val, és lo que faig, moc la mà poc a poc amunt i avall.
- Expliquem alguna cosa amb morbo.
- Que vols que t'expliqui?
- T'has fet alguna palla davant alguna noia perquè ella et miri?
- Sí, moltes vegades.
- Davant de qui?
- És que és una mica fort.
- Vinga ja no hem vinguis ara amb timideses…. Jo t'he explicat lo de la meva amiga.
- Val.
- Davant de qui?
- De la meva germana.
- Ala, degenerat això és incest.
- Ja, ja t'he dit que era una mica fort.
- És guapa la teva germana?
- Siiii, molt guapa, és de les noies més maques que conec.
- D'això en diuen passió de germà.
- Pot ser la veritat és que està boníssima.
- Me la tindràs que presentar algun dia.
- Bé,,,, ja veurem.
- És més jove que tu ?
- Sí dos anys més.
- Com vau començar a apropar-vos a tindré algun contacte.
- Des de molt joves quan veiem la televisió al sofà, jo li feia pessigolles a ella li agradaven molt i me les demanava.
- Davant de tothom?
- Bé eren només pessigolles innocents, ella es pujava la màniga i jo li feia pesis.
- Sempre al braç?
- Sí.
- A tu també t'agradava fer-ho t'excitaves?
- Bé no era gran l'excitació però de vegades se'm posava dura.
- Ella ho notava?
- No deia rees però imagina-ho que sí, perquè el seu braç de vegades estava a sobre les meves cames per sobre la bragueta. Jo quan estava calent feia més pressió sobre el braç per que aquest hem pressionés el bony.
- Només arribaves fins al braç?
- Sí al arribar-hi m'emprenyava la camisa doblegada i no hem deixava continuar, encara que de vegades, segons la camisa, ficava un dit per sota l'aixella i li feia pessigolles allà.
- Saps? Ara m'estic fent pessigolles pel braç i aixella i m'agrada.
- Jajajajaja.
- Ella a tu mai et feia pessigolles?
- Alguna vegada però poques, li deia que ara hem tocava a mi i ficava el meu braç despullat a sobre les seves cames, m'agradava el contacte amb la cama.
-- Que tal t'ho feia?
- Bé, però preferia fer-li jo amb ella, ella també ho preferia.
- Quan vau passar a més?
- Amb el temps vam passar a fer pessigolles a les cames, primer els braços i després les cames.
- Uhhhhhhh a les cames és molt més excitant, portaria faldetes no ?
- Al principi estava sempre per casa amb pantalons texans, jo li feia les carícies per sobre, però un dia li vaig dir perquè no es posava faldes.
- Et va fer cas?
- Sí, a partir d'aquell dia quasi sempre estava amb faldilles.
- Però no li faries pessigolles davant els teus pares.?
- No els meus pares anaven a dormir més d'hora.
- A això està millor.
- Un cop estava amb els pantalons, després de fer els recorreguts pels braços, lli vaig dir que es canvies de postura, que ara venien les cames. Ella es va estirar a la cantonada del sofà, posant les seves cames per sobre les meves.
- Sempre començaves pels peus?
- M'agraden els seus peus.
- M'estic mirant els peus… jo no els tinc gens malament.
- jajajajaja, ben segur, algun dia et faré un complert de peus.
- Val… segueix després dels peus que?
- Als dits dels peus hi dedicava molta estona, fins que no feia tots els dits no continuava.
- A ella li agradaria molt.
- Sí, li feia relaxar-se, de vegades es quedava dormida i tot.
- Me la estic imaginant i m'estic posant caxonda.
- Després dels peus continuava per la cuixa, sempre m'aturava quan anaven ja a dormir al llit.
- Amb una calenta terrible imagino.
- És clar, …. Ella amb el temps va reconèixer que anava mullada al llit cada dia.
- Pobreta la de dits que es faria.
- No no feia dits, va aprendre a masturbar-se més tard.
- No hem diguis qui li va ensenyar…..
- Jajajaja, això t'ho explicaré més tard.

-Jajajaja, ara seguim amb lo que m'explicaves.
-Val, quan arribaves a l'entrecuix t'aturaves no?
-Si, de vegades jo intentava continuar més enllà però hem deia "germanet és hora d'anar al llitet."
-A això se li diu força de voluntat.
-Així ho vaig interpretar jo, normalment estava amb les cames juntes o creuades.
-O sigui que es va espatarrar.
-Sí, va pujar el seu culet cap a mi i el va posar a sobre meu.
-I tu que vas fer?
-Hem vaig quedar immòbil e indecís, les meves mans es van quedar sobre la seva bragueta i van estar una mica immòbils.
-Ella va tirar el seu cap, cap enrera, va tancar els ulls, i va moure les caderes endavant, estaria molt acalorada, perquè m'estava demanant que continués l'exploració.
-Sí, està clar, ella demanava més.
-Jo vaig començar per jugar amb la seva bragueta, amb el dit per els contorns i contant els botons, després li vaig treure la camisa poc a poc dels seus pantalons.
-Hem tens molt excitada…
-Vaig passar la palma de la mà per sota la seva camisa i la vaig ficar a sobre la seva tripeta, una tripeta plana i molt suau.
Vaig estar una estona jugant amb el melic i lentament vaig passar fins arribar al suje.
-Deuries estar calent no?
-No vegis com estava, era la primera vegada que hem deixava arribar tant lluny i encara hem deixava anar a més.
-Li vas arribar a tocar els pits?
-No, només li vaig tocar el suje, i vaig baixar la mà un altre cop fins a la bragueta, allà vaig començar a fer cercles i després vaig ficar l'altre mà l'esquerra per sota de ella fins arribar al cul.
-Com l'estaves posant, es movia una mica ella?
-Va pujar una mica les caderes per que la meva mà pugues agafar bé el seu cul per sobre el pantaló.
-O sigui tenies una mà a sobre el seu cul i l'altre tocant-li el cony.
-Més o menys, cap de les dues estava quieta. Marcaven el contorn de les calces i de tant en quant premien per sobre d'on deurien estar els seus llavis.
-Les mans d'ella on estaven?
-Una d'elles estava estirada cap en fora del sofà i l'altre la tenia a sobre el seu front i ulls.
-Segueix segueix…. Que hem faràs córrer sense tocar-me.
-Vaig ficar un dels dits entre els botons de la seva bragueta i vaig desfer un botó, després un altre i un altre més… ara ja tenia lloc per tocar les seves calçetes. Vaig introduir un dit per allà i vaig començar a tocar les calces per sobre el seu pubis.
-Que vas sentir al tocar la seva calça?
-Una emoció increïble, estava com anat, no havia estat tant excitat a la meva vida.
-Ella quina reacció va tenir?
-Va fer una contracció involuntària del seu pubis e cadera.
-No m'estranya segurament era la primera mà que anava per allà i a més la del seu germà… quin morbo.
-Vaig terminar de desfer tots els botons i li vaig obrir una mica el pantaló, volia veure les calces.
-Et va agradar lo que vas veure?
-Ho reconec, sóc un voyeur de calces, no hi ha res més meravellós que una dóna amb calces.
-Segueix… que vas fer amb la teva mà.
-Donat que tenia permís per fer lo que volia, vaig començar a tocar a la zona del pubis durant bastant estona.
-Ella que feia.?
-Es deixava fer, i obria una mica més les cames perquè pogués baixar amb la meva mà.
-No et feia nosa el pantaló?
-Sí al ser cenyit, no hem deixava palpar amb gust per sota, però això ho vaig solucionar baixant el pantaló fins a mitja cuixa.
-Però això podia ser perillós, podia aparèixer algú en qualsevol moment.
-Això va pensar ella, Ella es va incorporar per seure i hem va dir que si era tonto… que si venia algú no li donaria temps a tapar-se.
-Normal t'havies passat tres pobles.
-Li vaig dir que hem perdonés, però que lo que havia fet era perquè ella sentis millor les pessigolles, que si els nostres pares mai es despertessin li donaria temps per pujar-se els pantalons.
-- Vaja tenies respostes per tot. Es va conformar amb l'explicació?
-Sí, es va tornar a estirar i hem va dir que estigués atent si sentia algun soroll.
-Lo que li passava a la teva germaneta es que estava ben calenta.
-El cas es que estàvem com abans, bueno millor tenia el pantaló baixat fins el genoll.
-I ella totalment entregada…. Vaja estava com jo ara amb la faldilla baixada i amb una mà per sobre.
-Escolta et proposo una cosa.
-Què?
-Suposat que la meva mà és la teva. Fes tot igual que lo que et vagi explicant, fes de la meva germana.
-Val, ho faré però explicamo tot amb detall.
-Així ho faré. La visió dels seu entrecuix despullat i la seva calçeta hem tenia tant trempat que li vaig atraure el seu cul cap a mi i vaig aconseguir ficar-lo per sobre la meva polla, necessitava alguna cosa que hem pressionés ,i que ella sentís el bony.
-Es va deixar fer?
-Sí va doblegar els genolls per tenir més estabilitat i presionar més amb el seu cul.
-Segueix.
-Com que les calces les tenia més que tocades, vaig ficar els dits de la mà dreta per sota per tocar-li els pels,.
-Això és lo que vinc de fer, quina sensació et va donar?
-No ho sé explicar gaire bé, hem va agradar molt, tenia el pel molt fi, no semblava del pubis.
-El meu és arrissat, m'encanta posar els dits entre el pel.
-Jo també vaig començar a posar els dits als pèls. Lo que més m'excitava era que la meva germana hem deixava fer això.
-Que feien els teus dits.?
-Desprès vaig començar a tocar els llavis amb les puntes dels dits.
-Ella que feia ?
-Ella no es podia estar quieta del tot, movia les caderes, i el pubis com buscant els meus dits.
Feia respiració forta,. Volia carícies més profundes però no s'atrevia a demanar-m'ho.
-Que dolent i pervers, com la feies patir.
-No era la meva intenció fer-la patir, tot lo contrari lo que volia era que es dóngues compte de lo que li anava a fer.
-Que vas fer?
-Li vaig ficar el dit cor entre els seus llavis i per fi l i vaig tocar
el seu cony, quin tacte més suau, i esponjós, ¡ estava empapada.!
-La vas masturbar?
-No vegis, va fer un sospir, que quasi hem va fer tapar-li la boca, li vaig dir " calla que ens sentiran"
-Vas continuar?
-Sí la vaig masturbar… suaument, volia que tingués el màxim de plaer. Li vaig pujar una mica el ritme amb els dits, i acariciava el cony amb cercles… tu t'ho fas ara?
-Síiiiiii m'estic fent una palla, no crec que trigui gaire en correm, però ho vull fer quan tu facis córrer a la teva germana en aquesta història.
-- La meva germana ja estava a punt, no parava de moure les caderes i lli donaven com punxerudes, al seu estómac. Li vaig ficar una mica el dit i amb la palma de la mà vaig fer cercles per sobre el seu clítoris.
-Joder, quin plaer estic fent lo mateix que tu dius, i ja no aguanto més, hem vaig a córrer.
-Ella també va començar a corres, es va ficar la munyeca a la boca per no cridar i va començar a donar-li espasmes per tot el cos. Aixecava la cadera i la deixava caure, va tenir un orgasme llanguíssim…. Va ser increïble….
-Ahhhhhhhhhhh, jo també hem corro hem corroooooooooo
Hem corrroooooooo ahhhhhhhh, joder que bèstia, que bo ha sigut increïble, espera una mica a que hem refaci…… puf quina correguda, jo crec que….. m'has fet volar… ufff.
-Me'n alegro que t'hagi fet córrer tant, i saps lo que hem va passar a mi?
-Què?
-Que tant de fer golpets amb el seu cul a sobre la meva bragueta hem vaig córrer a la vegada amb ella.
Va ser un dels millors orgasmes que he tingut mai.
-Ella es va enterar del teu orgasme?
-No, estava massa conecentrada en si mateixa com per enterar-se.
-Que va passar a continuació?
-Ens vam quedar una estona en la mateixa postura sense saber que fer, i jo vaig dir que hauríem d'anar al llit.
Es va aixecar i es va cordar el pantaló.
-I tu també suposo?
-És clar, hem vaig aixecar i hem vaig veure una taca de la meva correguda. Vaig anar darrera d'ella fins la porta de l'habitació i abans de que entrés li vaig dir… " No donguis moltes voltes al teu cap, això que ha passat els dos volíem que passes.", i li vaig donar un petonet a l'orella.
-Que bonic…. I ella va dir algú?
-Va girar la cara i hem va donar un petonet als llavis i hem va dir que ella també m'estimava i es va ficar a l'habitació.
T'ha agradat l'historia?
-Joder si m'ha agradat…. M'ha entusiasmat…..
-Jajajajaj me'n alegro que hagis disfrutat…
-Me he tret les meves calces, per netejar tots els fluxos que he tret, les tinc totalment mullades.
-He complert amb la teva curiositat ?
-Encara no m'has explicat com et vas masturbar davant d'ella.
-Va ser un altre dia… ja t'ho explicaré després ara et toca a tu explicar-me alguna cosa excitant, jo no m'he corregut cap vegada encara.
-A veure …. Pregunta i jo seré un llibre obert per tu.
-Expliquem alguna masturbació que hagis tingut especial en algun lloc rar…..
…………. CONTINUARÀ…………






Comentaris

  • Ualaaa[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 23-09-2005 | Valoració: 10

    io vui el tres!!!
    kafor kafor

  • Va b la kosa[Ofensiu]
    mistika | 26-08-2005

    Hola JakPaT!!
    Merci pels teus komentaris.
    És cert q hi ha algun q d'altre castellanisme ( com ta dit l'AnNna), però vaja el text és molt bo.
    És molt fort akest capitul eh :O. INCEST!!!
    A veure com segueix la kosa.
    Místika.