Repte LI - La contraindicació

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Biel Martí (08 de novembre del 2005)







i per : quetzcoatl (08 de novembre del 2005)







Tema: "el llindar entre la vida i la mort"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "eixam", "terratrèmol", "crepuscle" i "contraindicació"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: Alícia Gataxica







Text guanyador:



Ara, en el llindar entre la vida i la mort, t'adones que m'estimes i t'aferres a la meva mà. Un eixam de sentiments contradictoris amaren la teva ment. Desconcertat, assegures que sempre m'has estimat! Si només has viscut per acariciar lleument la meva pell, per besar amb candidesa els meus llavis, per resseguir el contorn dels meus pits, per sentir el meu cor bategar, per acaronar-me. I obres molt els ulls, espantat pel terratrèmol que jo causo en la teva vida. Ho comprenc. Tu sempre has cregut que dominar és estimar. No t'odio. Jo et vaig estimar molt, i ara, en el crepuscle de la teva vida, només un fil esfilagarsat, un dit de la meva mà et separa de la vida i de la mort. I jo, lentament, fruint per primer cop de ser tu qui tens por i no jo, deixo suaument anar aquest dit, breument tallo aquest fil que t'unia a la vida, que t'unia a mi, veig com caus, i traspasses el llindar entre la vida i la mort, amb el terror que contreu les teves faccions. Ara restes esclafat al terra del carrer. Una munió de gent observa el teu cap esberlat. La contraindicació de la meva vida és el teu amor pervers, pare. Porto un fill teu ventre i no permetré que passi pel mateix que jo he passat.





Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Ellix | 02-03-2006

    Fa molta por pensar que hi ha gent així, oi?

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Llibre | 02-03-2006

    I jo afegiria a les paraules d'en pivotatòmic: genial!!!

    El meu vot.

  • vot de la dècada[Ofensiu]
    pivotatomic | 02-03-2006

    senzillament, un gran repte.

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283791 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!