Reflexió

Un relat de: sensecor

Es quan estas trist, sol, quan la teva ànima es va consumint com si d'una cigarreta es tractès. Perqué caus un altre cop en el joc de l'amor si saps que tot tornara a surtir malament? Quan t'enamores sembla que la història no tornarà a passar i creus veure que tens un futur amb aquesta persona, un futur que mai acaba arribant. L'amor es un sentiment que amb el temps et va assemblant mès fastigos. Quan t'han fet molts cops mal t'en adones que mai trobaras a la teva parella ideal, que a la teva mitja taronja te l'han exprimida i que passaras tota la vida sol com un mussol. Diuen que qui bé t'estima et fara plorar, et passes els dies plorant, això vol dir que t'estimen?Res canviara...nomès hem d'apendre a viure amb aquest dolor que de mica en mica et va desgarrant l'ànima i que com diu la canço "I a força de molt de caure i de tornar-te a aixecar veus que les coses no canvien"

Ara us faig una proposta...tanqueu els ulls per un instant i imagineu com seria d'una vida sense amor? Què es el que heu après de l'amor?

Comentaris

  • Aquest[Ofensiu]
    sensecor | 30-06-2007 | Valoració: 10

    es un dels meus preferits

  • 93 relats en 2 mesos![Ofensiu]
    Ligeia | 12-12-2006

    Ets tot un fenòmen! T'he trobat per casualitat i al veure tal quantitat de relats, m'he decidit pel primer de tot.
    L'he trobat força representatiu d'aquelles èpoques de despit per les que tothom a passat alguna vegada. Reflexes bé el que es pensa durant aquells dies: la melangia, la tristesa, la ràbia... Ah! i perfecta l'al.lusió a la cançó dels Lax.
    Bon començament.

    Encantada de llegir-te!

  • gràcies, gràcies i gràcies[Ofensiu]
    sensecor | 10-10-2006 | Valoració: 10

    moltes gràcies per el vostre recolzament, tinc tres relats mès a l'espera de ser publicats!M'agrada molt aquesta pàgina ja que es molt especial, cadascú diu el que sent sense que ningu critiqui.



    Saluts,


    Sensecor

  • Saie | 10-10-2006

    He vist que m'havies comentat i, per això he vingut a fer una visita als teus relats,jeje. Doncs bé, el relat m'ha semblat molt bonic tot i que trist... ànims!!
    petons

  • Sí...[Ofensiu]
    Arbequina | 10-10-2006

    jo tampoc sóc un enamorat d el'amor. Tan sols es tracta d'un sentiment cultural que inspira l'instint...
    Però m'he adonat que per molt que un el negui... quan menys el busques et ve a trobar i et passa comptes...
    ai de l'amor i dels enamorats!

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • M'ha agradat...[Ofensiu]
    diesi | 09-10-2006 | Valoració: 9

    ...sobretot lo de la mitja taronja exprimida... molt bo. El text està molt bé, dius una veritat com una catedral, encara que també és bonic estimar. No se, cadascú amb la seva opinió. ;) molt bon començament. Espero seguir llegint coses teves.

    1ptó:

    b#NaT#b

    P.D: revisa l'ortografia... mès/nomès... van amb l'accent tancat. jeje.

    P.P.D: "caus a terra molt avall creus que no t'en sortiras (...)" xD, visca els Lax'n'Busto! :P

  • Reflexió[Ofensiu]
    sensecor | 09-10-2006 | Valoració: 10

    ^^

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191370 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.