ràpit i malament, després d'una pel·licula plena de melangia

Un relat de: rbbarau

Soterrada en un univers ple de melangia, caminant entre la foscor, abraçada a la tristesa i al record. Pel meu cap potser hi ballaven massa imatges en blanc i negre que contrastaven amb llàgrimes de colors... Potser les veus aquelles tant llunyanes, que sentia, no venien d'enlloc més que de dins meu… potser aquella melodia infinita no era res més que la meva veu que intentava cridar en silenci, que intentava explicar-me alguna cosa… que volia ressonar entre ecos distrets, entre crits perduts en la immensitat de l'espai d'un univers de melagia, on es pugui caminar entre la foscor…

Comentaris

  • quina pel.lícula?[Ofensiu]
    Shu Hua | 21-06-2006

    Una vegada vaig sortir del cinema tan emocionada que hi vaig tornar la setmana següent amb paper i retolador (jo sempre escric amb retolador de punta fina). Era "La reina de los condenados", que seguia la línea de las "Crónicas vampíricas". Sortint del cinema (hi vaig anar sola, si no, no hi ha res a fer), em vaig deixar envair per l'emoció i vaig començar "El vampir".
    Per què no et deixes anar i reescrius la història que acabes de veure?

    M'ha encantat coneixer-te
    Una abraçada
    Glòria