Quinze esglaons

Un relat de: NiNeL

Havia estat un dia dur de feina física a la casa. Ja feia falta fer-ne una mica, les feines pesades s'havien anat acumulant durant massa setmanes, i aquell dia decidiren dedicar-lo a arreglar el jardí, penjar les prestatgeries i les cortines noves, arreglar la cisterna que vessava. A la fi havien acabat. Ella se va aixecar, cansada d'estar tan de temps acotada, plenes les mans de terra fosca i adob. Se va rentar una mica a l'aixeta de defora i va guaitar a veure què feia ell. Just estava acabant de col·locar el darrer prestatge, i va baixar de l'escaleta d'alumini per anar-la a trobar al menjador. Comentaren, abraçats i visiblement cansats i suats, que havia estat un dia dur, però que finalment havien acabat les feines. Bruts i despentinats, varen acordar anar a dutxar-se i sortir una estona de casa, per sopar i passejar vora la mar.
Ella anà davant. Des del menjador, havien de travessar la sala i pujar l'escala per arribar al bany, on els esperava una fantàstica dutxa amb hidromassatge. Pujà els tres primers esglaons, i quan ell estava trepitjant el segon, ella se va aturar, provocant el xoc dels cossos. Ella va agafar-li l'esquena, sense girar-se, amb els braços cap enrere. Ell també la va abraçar, esclafant-la contra el seu pit, passant-li les mans per la llisa panxa, cercant la seva pell davall la camiseta blanca, bruta de terra, amarada de suor. Li besà l'orella esquerra i hi ficà la llengua, dolçament, fet al qual ella contestà amb un somriure i un petit gemec, quasi imperceptible. Llavors ella aixecà els braços per apropar més el cap d'ell contra el d'ella, i ell va començar a besar-li el coll, a mossegar-li els trapezis, car sabia que aquelles dolces mossegades l'excitaven molt. Ella començà a moure's, fregant les seves natges contra ell. Es besaren als llavis, primer tendrament però després amb força, cercant-se les llengües dins les boques, compartint generoses dosis de saliva. Llavors ella s'apartà una mica i es tragué la camiseta, simplement agafant-la per baix amb les mans i aixecant els braços, de manera que el seu cos petit però esvelt quedà estirat, els pits un relleu, les costelles ben marcades, l'esquena musculosa perfectament dibuixada. Ell aprofità per treure's les ulleres, i també la camisa vella de quadres blaus i blancs que usava per estar per casa. Se tornaren a ajuntar, ara cos contra cos, sentint-se més l'un a l'altre, fregant-se el pit pelut d'ell i la tendra esquena d'ella. Ell la tocava, cada centímetre del seu cos nu era erosionat per les puntes dels seus intel·ligents dits. Pitjà un mugró amb dos dits, fent-hi carícies, i la mig girà per tal de poder llepar-lo. Ella no s'hi va negar, més aviat s'hi va oferir. El tenia amb el cap ben davant, i l'abraçà de tal manera que gran part del seu pit quedà dins la boca d'ell, que seguí llepant i ensalivant la mamella. Ella li passà una mà per l'esquena, notant com els músculs s'estiraven i contreien, i mentrestant amb l'altra li començà a treure els calçons. Va ser tasca fàcil, només havia d'estirar un dels caps del fil blanc. Tot i això, la penyora no va caure a terra, car el penis era erecte i ho impedia. Amb la mateixa mà, enretirà els calçons, esquivant el ferm obstacle; la llei de la gravetat feu la seva feina. En notar-ho, ell deixà el pit per tornar a l'esquena, i tornà a mossegar-li el trapezi, aquesta vegada el de la dreta. Mentrestant, va desembotonar d'una estirada els seus calçons, deixant al descobert unes bragues negres. Hi ficà la mà al mateix temps que ella el començava a masturbar, lentament però segura. Ell li notà les bragues humides, i després d'esquivar els foscs pèls que l'amagaven arribà al clítoris. Anaren masturbant-se un a l'altre fins que ella feu una passa endavant, pujant un escaló. Ell se col·locà al tercer, que havia quedat lliure, però cap dels dos va deixar la seva tasca. Ell seguia agafant-la amb una mà, mentre la masturbava amb l'altra, i l'anava besant per tot allà on aconseguia arribar. De tant en tant, els seus llavis se retrobaven, i ell li oferia la saliva que anava produint i la suor que trobava en explorar el seu cos. La diferència d'altures permetia que se besassin fàcilment, sense fer cap moviment estrany amb els colls. Ella pujà un graó més, ja era al cinquè. Ell, aquesta vegada, no la seguí, i perderen el contacte. Fou llavors quan, des de dos esglaons més avall, li agafà les bragues i començà a baixar-les-hi, fins als peus. Les sabates havien desaparegut misteriosament uns minuts abans, i ella l'ajudà a treure les bragues aixecant ara una cama, ara l'altra. Ell pujà lentament, tocant-li les cames per fora i llepant-les per dins, acotant-se a la vegada, fins que va arribar a l'entrecuix. I ella s'obrí. S'obrí delicadament i eròtica, deixant pas al flexible i hàbil múscul d'ell, que la llepà des de l'agulleta fins al clítoris, perforant de nou cada un dels seus forats, tastant totes les protuberàncies. Li xuclà els llavis, llepant-los una vegada els tengué dins la boca. Ficà la llengua dins la vagina, movent-la a esquerra i a dreta, per tal que ella notàs la seva presència. Arribat al clítoris, on s'hi està més temps, la sentí gemegar. Ella s'hagué d'aferrar a la balustrada de fusta per no perdre l'equilibri, i provà d'obrir-se encara més per facilitar la tasca del seu amant. Se ficà una mà a l'entrecuix, per tal de treure del mig el sobrant de pell i pèls que podia haver-hi. Ell, amb els ulls clucs, només podia imaginar aquesta visió, i xalava de sentir com donava plaer a la seva dona. Ella s'havia excitat molt, i s'apartà una mica d'ell, pujant al sisè graó, però sense abaixar el cul en cap moment. Ell es posà darrere i talment arribà al cinquè esglaó la penetrà fortament, endinsant-li el penis per complet. Així s'acoblaren, i els dos gemegaren de plaer en trobar-se l'un dins l'altra. Ell l'agafà pels pits, pels dos, mentre ella pitjava contra el seu cos les natges d'ell. Ell anà entrant i sortint, deixant que el seu membre irat s'ofegàs del suc que desprenia la vagina de la seva amant. Els dos cossos, que uns graons avall havien començat a perdre la suor, tornaven a ser humits, i això facilitava les carícies i alguna rapinyada carnal. Després d'una d'aquestes rapinyades, que ell li feu a la panxa, ella començà a pujar graons, un a un però no gaire a poc a poc. Ell la seguí com pogué, sempre dins ella, cosa que excità molt més la dona, que havia arribat a pujar fins al dotzè escaló. En aquells moments, ella ja estava a punt, i li demanà per fer el que havien estat practicant les darreres setmanes. Així, ell, amb el penis esmolat i cobert del natural lubrificant, s'endinsà per l'altre forat, encara humit per les llepades que li havia regalat abans. Ella el notà, i tot i la incomoditat del començament, tot d'una s'hi avesà. Ell començà a acaronar el clítoris en el mateix moment d'entrar. El cos d'ella s'estirà perceptiblement. La suor li regalimava panxa avall. S'estirà una mica més, tirant-se enrere per trobar els seus llavis. Tot seguit, caigué endavant, agafant-se amb les mans al darrer graó, el quinzè, el que marcava el final de l'escala, el final de tot. Ell retirà el penis per tornar-lo allà on havia entrar primer, i aguantant com podia l'equilibri recomençà el moviment, preparant-se per a l'esclat final. Els orgasmes no es feren esperar gaire: ella, estirada, en una posició una mica forçada que la feia tenir els músculs en tensió, arribà primer a l'orgasme, que expressà de manera bastant silenciosa, obrint la boca i tirant el cap endavant, entre els braços. Ell la veié i se n'adonà, fet que l'excità fins a tal punt que no pogué controlar el plaer. Ejaculà durament dins ella, deixant anar més d'un gruny que ella acceptà amb un somriure. L'estirà cap a ell, abraçant-la tendrament, i es besaren els llavis, fent-se carícies amb les mans. Ell pujà una mica més, repenjant una mà al darrer graó, seient amb ella al damunt, encara dins el seu cos.

Comentaris

  • Uuuuff...[Ofensiu]
    Maduixeta | 01-03-2007 | Valoració: 10

    Molt i molt bo!!!
    Altament excitant, sense ser grotesc.
    M'ha encantat!

    Un plaer llegir-lo! ;)

  • Lilith | 28-02-2007 | Valoració: 10

    Eròtica de la bona. Alt voltatge. Passió contagiosa.

l´Autor

Foto de perfil de NiNeL

NiNeL

72 Relats

190 Comentaris

96365 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Si voleu contactar amb jo, escriviu-me a
tocatdelala (arrova) gmail.com

Vos recoman els relats de salroig.