Q ia basca n'aquesta home?

Un relat de: Màndalf

Qui m'ajuda a contestar al Kevin? Jo m'encarrego de les tres últimes, però repartim la feina, sisplau. Sembla que cal aclarir algunes coses que s'han perdut en la memòria del temps.
A qui se li deurà ocórrer això del retromail que permet enviar missatges a èpoques anteriors i rebre les respostes dels avantpassats? Mira que seran enrevessats els nostres successors!

Això s'ha rebut a RC fa uns moments:

Barsalona 1 octubre d 3315

No sé sixò us llegarà, mais x si d cas us hago 1 writing.
Soc Kevin Armengou 12e curs d Malalties Solars.
Em priven dades x fe 1 work. L kapullo d'Història vol q fem 1 work. A mi ma tocado Catalunya XXI Century. Elrincondelvago.com ja nostà.

L meu dad curra a l'Institut Científic de Xpignà im colarà l messag x retromail. I zinc q us llegarà.

E fet 1 search x Repúvlica Catalunyna i riendrien. Repúvlica Catalana i redre. Repúvlica Catalanista i nadna. Després he psat RC i ma sortit esta dress.
Passo l writing pel traslator al català rònic. Em captareu d best, mais a cops la caga. Cagunmanga kina rallada i kina mierda d work.

1) Es veritat que només es trigava una hora per anar de Mullet a Barsalona?
2) És cert que la gent vivia en pisos de més de 15 m2? Com hi cabíeu els 34 milions d'habitants a Barsalona?
3) Això del l'Estatut què era? Quants n'hi havien? És veritat que l'últim el va haver de redactar un sabater?
4) És veritat que hi havia un equip que es deia Reial Madrit i que érem molt amics?
5) A Santa Cloma també hi vivien blancs? El batlle de Barsalona era blanc?
6) Quina diferència hi havia entre el català i el castellà? Es veritat que es parlaven molts idiomes?
7) Es cert que la Sagrada Família de Tokyo la van fer a Barsalona?
8) Quan es va crear la República Independent de les Terres de l'Ebre?
9) Es veritat que la costa no estava del tot construïda i que hi havien trossos amb sorra? I que la gent podia prendre el sol sense el vestit de porcelana plàstica?
10) Com es deien els pobles submergits, aquells que només es veu el campanar? Villasar? Pramia? Com es va fer el monument de Colon al mig del mar?
11) Finalment, necessito una foto del ruc català. Una enganxina millor. Jo sóc molt de la cebolla.

I un parell de qüestions personals q no tenen res a veure amb el treball, però q és puta curiositat (perdò, pura puta curiositat).

12) La marieta te l'havies de fumar amb canutiyus? No anava amb gotes?
13) Havies de marxar de casa abans dels 40 anys?
14) És cert que per cardar te l'havies d'enfundar en un plàstic? jajajaja

Dinosaures, el que em contesteu nous compromet a res tenint en compte que ja fa segles que esteu tots criant malves, pobrets. Salut (es 1 di jejeje) :-D

* * *

Dad, dad, això es 1 ordre x fe sin rechistar. Fes canvi de lloc instantani. Envia xò x retromail al S XXI a RC. O privo ja. Quickquick. Vull paella x sopar.***

Següent adreça: kevin69future@ct.com
O al meu ipod amb el nick: OeeeeeeOeeOeeOeeeeeee@@@**Alcobendas0*Barsa5***@@@OeeeeeeOeeOeeOeeeeee



Comentaris

  • m'estic tornant ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 06-11-2005

    una "mafaldista" ets increible, em fas riure encara que no en tengui ganes ...

    una aferrada d'aquelles que fan cruixir les costelles.

    Conxa

  • malauradament...[Ofensiu]
    filladelvent | 06-11-2005

    massa realista!!

    Quina por aquests successors nostres...

    -Filladelvent-

  • Berenice | 06-11-2005

    ei mha agradat!
    que bo
    m'agrada aqueta mena d'esperanto estrany mescla de mescles.. xD

  • és molt bo[Ofensiu]
    peres | 05-10-2005 | Valoració: 9

    però ara no tinc temps de contestar tantes preguntes. Només et dic que tant de bo allò de la República de les Terres de l'Ebre no s'arribi a complir, perquè si un dia passa això, Catalunya plegarà d'existir. I m'ha fet molta gràcia allò d'Alcobendas 0 - Barsa 5 i allò altre del Schumacher redactaestatuts.