Pq bon nadal?... jo no el tinc pas.

Un relat de: Tona

Quin fàstic de dies. Nadal, pau, felicitat...somriure sense saber perquè.
Com que no puc tenir son abans de les dotze?! Doncs en tinc!

Tot banyat amb alegria i amor...amor? Sí. Enamorada com una idiota estic, enamorada d'un impossible. I què?

La nit màgica... una nit més. Demanar desitjos? Una pèrdua de temps...
Esperar un sms teu dient-me bon nadal...no arriba. Te l'envio jo, espero resposta, m'adormo. L'endemà al matí no hi ha resposta encara. I és que no em respondràs.

Ahir a la tarda t'estava buscant i no et vaig trobar per enlloc. Només volia veure't.
Inexplicablement una sèrie de casualitat em van portar a deambular amb cotxe per fer temps, i sense cap intenció de veure't ja, allí estaves, en el moment menys esperat, en el lloc menys esperat... com si aquell dia no pogues celebrar el nadal sense haver-te vist. El destí em va dur a tu.
No vaig reaccionar, no vaig parar el cotxe. Sé que em vas veure, em vas somriure. Alguna cosa em va punxar al cor. Amor? I què!Sí... enamorada.. de tu.

Em vaig passar la nit de nadal embobada recordant la teva imatge...
Realment, quin fàstic de dies. No sóc feliç. La realitat és aquesta, i és crua.
Tu a casa teva, pensant amb qui sap qui. Amb mi? No, segur que no.
I jo aquí pensant només en tu.Bon nadal...tinc son.
Bona nit.

Comentaris

  • hipocresia![Ofensiu]
    vio_ska | 20-12-2005 | Valoració: 8

    eiis! molt bé, noia! estic molt d'acord amb tu! crec que molta gent hi està d'acord, lúnic que són molt hipòcrites! hìpòcrites però no sé el perquè... Perquè la gent no noti k és menys feliç? doncs es una tonteria... kadasku és kom és! un peto!

  • Fàstic de Nadal[Ofensiu]
    George Brown | 11-01-2005

    Noia, has descrit perfectament el meu Nadal... (llàstima que jo no vaig poder veure-la!)... per mi també ha estat un fàstic de Nadal, però com pitjor ja no pot ser, segur que sortirem endavant. Així que, amunt aquest ànim i a seguir sobrevivint.
    Una abraçada,
    Jordi.

    PD: per cert, felicitats! Amb un parell de dies d'antelació, però ves a saber on serè d'aquí a dos dies.

l´Autor

Foto de perfil de Tona

Tona

48 Relats

92 Comentaris

65079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.28

Biografia:
Tan és com em dic en realitat: Tona ja m'agrada i molta gent em coneix amb aquest, diga-li nom, diga-li abreviatura, diga-li sobre nom.
Un 13 de Gener de fa 20 anys, vaig veure per primer cop la neu desde la finestra de l'hospital d'Igualada, en braços de la meva mare.

Ara visc submergida en aquesta societat com una adolescent més, sempre però, intentant portar la contrària i lluitar per allò que realment val la pena: una llengüa, una cultura... un país.

La meva addicció a escriure no sé pas d'on prové.
Desde els 6 anys que guanyava premis literaris a l'escola, fins ara, amb 18, que els meus relats estan penjats a la xarxa, les lletres m'han tornat boja.
Cada paraula és mol més que una taca sobre un full. No puc descriure-ho. Crec que tot el que una paraula, o una estrofa pot arribar a tansmetre, és la única cosa que no es pot explicar amb paraules.
Bé, ja començo a emparanoiar-me.

Tots els meus escrits estan inspirats en la realitat, tot i que no son tots autobiografics. L'amor, sobretot, ocupa un gran espai en la meva vida.
Van dedicats a persones diferents, a situacions diferents, a enamorats diferents....

Espero que us agradin!
un petó
Tonaaaa!


miyazawa_forever@hotmail.com