Por

Un relat de: Orawa

-Tinc por.
-Por?
-Sí, por.
-Por de què?
-Por de tu.
-Por de mi?
-Sí, de tu, dels canvis, de les novetats, de tot allò que pugui alterar allò que sóc, com sóc, com penso…coses que no conec del tot però que alhora sento tan meves i tan conegudes que les noto dins meu, tant que intueixo les seves evolucions, i és això el que em fa por dels canvis. No és pas que m'aterri el fet de pensar que tot el que tinc pugui desaparèixer, o que allò per el que he lluitat s'esvaeixi, ja que tot això sé de bona tinta que ho acabaré perdent. És la transformació de mi mateix la que no em deixa dormir, la que em fa tremolar quan estic ajagut al llit, en la foscor, quan només existim la meva ment i jo. Em fa por canviar tant que arribi el dia en que ja no em reconegui davant del mirall, el dia en que el meu cos ja no serà la mateixa entitat que la meva ànima, el dia en que serem dos estranys, adversos, enemics, sense possibilitat de reconciliació, separats per sempre més…
-Així tens por de mi...
-Sí, de tu, de mi.

Comentaris

  • Hi ha pors...[Ofensiu]
    natasha | 16-08-2008

    ... inevitables, i aquesta (als canvis d'un mateix) és una d'elles.
    M'agrada el text per aquest diàleg, ja sigui amb un altre o amb un mateix.

    -.-NaTaShA.,.

  • I jo..[Ofensiu]
    Ningú- | 03-10-2007 | Valoració: 9

    ... i jo també tinc por.
    I aquest relat m'ha agradat molt.
    I suposo que m'agrada perquè jo també en tinc de por, i tot això que dius també ho sento jo.

    I m'ha fet pensar en la por, llegir-ho.

  • Angoixa[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-09-2007

    Un diàleg aparent que és un monòleg sincer amb un mateix, exposant pensaments i sensacions que podrien ser signats per moltes altres persones, ja que recullen algunes de les pors bàsiques, de les angoixes davant el pas del temps i la inseguretat creada pels canvis, per la resignació, per l'envelliment... per la vida!

    M'ha agradat la teva prosa clara, àgil i efectiva.
    Tornaré a passar per aquí a llegir-te.

    Una curiositat: encara és obert el pub "La rana verde"? Des que es pot passar per fora de Móra, no he tornat a parar...

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert com autor,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Orawa

Orawa

12 Relats

14 Comentaris

15734 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Realment em dic Sergi Llambrich Moseguí, encara que a vegades alguns em diuen "Serch", un mal costum derivat de l'anglicanització d'un nom, broma típica de la "meua" familia. Sí, ho heu llegit bé, he escrit meua. I és que sóc de les Terres de l'Ebre, de Móra d'Ebre precisament, i n'estic orgullós. Què hi farem!

Fa molt poc que escric però sempre m'ha agradat llegir i he pensat que ja tocava intentar-ho. Espero que us agradin els meus relats!