perquè sí.

Un relat de: geraldine

Escriure una bona poesia.
Sentir una bona cançó.
Fer una cervessa a mitja tarda amb alguna persona que estimes i que t'ajudi a passar a text i veigis que te'l sabies millor del que et pensaves.
Que et truquin per oferir-te una feina interessant
saber que en alguna cuitat que no és la teva hi tens una casa.
Sentir que la teva vida té sentit quan fas alló que deitges.
Parlar fluixet per no despertar als demés quan arribes a hores llargues.
Menjar rovellons sol a casa després de fumar-te un d'aquells trucats...
Saber que demà tens coses a fer i que no donaràs a l'abast i pel matí t'ho pensarás millor i ho deixaràs per demà.
Prendre una copa de vi perquè sí, mentre escrius alguna cosa.
Que una gran amiga et truqui desde la cuitat on està vivint mentre perseguiex el seu somni.
Que aquesta gran amiga entri a relats en català i se n'adoni del que l'estimes i les paraules que són per ella
Que trobis un cigarret al calaix de les calçetes quan creies que no te'n quedaven.
Arribar a casa i olorar macarrons amb tomàquet, obrir la nevera i que hi haigi parmesano!!!
Passar el pont a la cerdanya amb les teves amigues de l'ànima, encara que tinguis la cama enguixada.
Que la teva germana bessona aparegui avui a casa sense avisar-te.
I saber que encara que la vida no somrigui cada dia, hi ha coses que fan que viure valgui la pena.

Comentaris

  • I tant que si[Ofensiu]
    Melcior | 30-01-2007 | Valoració: 10

    coneixer un dia una persona ,positiva ,optimista ,natural ,vital i genial .
    Endavant.

  • Ei, magnífic i totalment d'acord amb tu[Ofensiu]
    GTallaferro | 26-12-2006 | Valoració: 10

    Aquests petits detalls que tan bé saps apreciar i que ens mostres en el teu poema, són una gran lliçó de com trobar la preuada felicitat. Un exercici súperoptimista que tothom hauria de practicar. Jo m'ho apunto :))))))))))))))))

l´Autor

Foto de perfil de geraldine

geraldine

47 Relats

114 Comentaris

58538 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
30 anys acabats de sortir del forn...
encara a relatsencatala!
la meva vida resumida dins aquest espai virtual, es fantàstic!
No penjo ni una tercera part del que escric, però repassant un per un dels meus escrits, me n'adono que son per ordre del primer a l'últim el resum d'aquests últims anys.
Gràcies per estar aquí els que hi sigueu...
Segueixo escrivint, amb una mica menys de temps perquè la meva vida ara te una altre ocupació casi el 100 per 100 del dia, la meva filla.
El meu oxigen, la meva raó de viure!
Seguim a relats en català!