Perquè si, perquè no

Un relat de: ESTEL

Perquè t'estimo, perquè no vui perdre't, perquè he conegut una part mes de mi mateixa, perquè no sabia quan podia donar, perquè no sabia la meva capacitat d'espera, la meva resistència i meu entendiment, perquè posar-me en el teu lloc em fa ser menys exigent en la vida, en les relacions.................perquè et vui i m'està be
no demanar-te res mes del que em pots donar, per que jo tampoc et puc donar tot el que voldria, tot el que tu necessites..............perquè ens manca temps, per que no estem sols, perquè ens estimem sense demanar molt a canvi. De fet es molt el que ens donem, molt mes del que es pot demanar, molt mes del que jo podia imaginar..................Un amor sense limitacions, sense exigències, nomes la de sentir-nos estimats i gaudir de saber que ens tenim.

Perquè T'ESTIMO, ho he fet sempre..... abans, ara i sempre ho faré. Per tu Carles..................

Comentaris

  • Raons convincents[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-02-2009 | Valoració: 10

    Perquè m'agrada llegir-te, he vingut fins aquí;
    perquè sempre aprenem de nosaltres mateixos llegint als altres, quan el que aquests escriuen ens arriba, he obert el teu relat;
    perquè em sembla sincer, he de felicitar a la persona a la qual va adreçat i he de felicitar-te a tu pel sentiment que destil·la i com et descriu!

    Perquè em ve molt de gust i perquè he quedat molt satisfeta de la visita, t'envio una abraçada com tantes altres vegades he fet i com espero poder continuar fent molt més temps,
    Unaquimera

  • Feliç 5e aniversari[Ofensiu]
    Naiade | 12-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Amors[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-09-2008 | Valoració: 10

    La persona a la qual va dirigida aquest relat pot estar ben satisfeta. De fet els amors de parella solen tenir els seus més i els seus menys, a vegades funcionen bé, i com que veig que és així, et desitjo el millor.


    Sergi

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48679 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........