Permet-me el luxe

Un relat de: kispar fidu

Deixa'm oblidar-me.
Permetre'm el luxe
de no dependre
de les meves obsessions
ni preocupacions
per uns instants.

Dóna'm la oportunitat
d'alliberar-me de mi
i les meves pressions
tan sols un moment.

Per poder gaudir
d'aquells segons
tan impacients
que de vegades
se m'escapen de les mans.

Ofereix-me la llibertat
en aquells moments
en que em sento perdre
i em retinc dins un mur invisible
incapaç de pronunciar paraula.

Obre'm els ulls
quan sembli que tot se'm tanca.
Abraça'm quan els meus ulls
es mostrin indiferents
mentre plorin en el seu interior.

Permet-me el luxe,
encara que sigui tan sols per uns moments,
d'avançar sense qüestionar-me a cada pas
tot allò que es mou al meu voltant.

Comentaris

  • fitxada!![Ofensiu]
    Jimbielard | 04-08-2008 | Valoració: 10

    Gràcies Gemma pel teu "gran" comentari. tots com aquests i no cal passar pel forum. jajaja. de debó moltes gràcies. Be, si que me´n alegro haver-te retrobat i a més en un comentari, doncs és veritat que fa temps que no et deixes caure per aqui. Aquest poema teu em va entussiasmar desde el primer dia que el vaig llegir. no te l´havia comentat mai, com a molts d´altres. Els vaig posant a preferits i quan en tinc ganes vaig fent repassets i vaig comentant un per un. Ara t´ha tocat, per que m´hi he enllaçat gràcies al teu majestuòs comentari.
    Si que és un luxe anar visquent sense que et qüestionin o encara més que et questionis per exigència personal, però més luxe és fer el que creus que has de fer, sense donar importància alque et qüestionen sinò sent un mateix.
    Creure en un mateix, sense qüestiionar-se.

    Molt bon poema, que em porta tristor i melangia pels moments viscuts, però que reclama llibertat, individualtiat, demana deixar la ment en blanc, i tornar a començar de nou, deixant antigues preocupacions, que al cap i a la fi, si és un luxe desprendre-se´n.

    Permet-me el luxe d´haver-lo afegit als meus preferits i et convido a buscar-lo en un relat dedicat a RC on en formes part.

    Una forta abraçada.

    Joan
    Permet-me el luxe,
    encara que sigui tan sols per uns moments,
    d'avançar sense qüestionar-me a cada pas
    tot allò que es mou al meu voltant.

  • Només depèn de tu[Ofensiu]
    instants | 18-02-2008

    Quan t'ho permetras? quan et permetras viure en llibertat? només depèn de tu, prendre la decisió i ser conseqüent no hi ha cap més secret que ser més flexible amb un mateix i no exigir-se més del que pots abarcar.

    Un instant, un somriure ;)

    Pau

  • Has descrit...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 17-09-2007 | Valoració: 10

    meravellosament bé totes les sensacions que ens venen quan fem això mateix: presionar-nos més del compte. I el monòleg que també fem amb nosaltres mateixos quan hi ha alguna cosa per allà dins que comença a dir: "prou, em cal un respir".
    Potser hi hauriem de poder trobar una mica d'intrascendència en tot plegat.
    Una abraçada

  • Quan no sé què dir...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 22-08-2007 | Valoració: 10

    Ho enllesteixo amb un: molt bo! És una crida o manera de dir: ja n'hi ha prou d'autoqüestionar-me. Vull mirar endavant més enllà dels meus propis dubtes.

    D'altra banda, és un monòleg adreçat a algú en concret o a qualsevol lector/a, en general? I aquest algú concret... podria ser que fossis tu mateixa?

    En aquest últim cas veuria molt més clar i apropiat el poema, sobretot on dius, per exemple, "ofereix-me llibertat". Tu mateixa te l'has de prendre, la llibertat. I potser per això la primera reflexió que m'ha vingut al cap ha estat aquesta: que la destinatària o "interlocutora muda" d'aquest poema-reflexió fossis tu mateixa o una part del teu jo...

    Bufa, crec que començo a divagar en excés... serà que la inspiració em torna a picar a la porta? Ui, deixa-m'ho anar a mirar, per si de cas, perquè mira que l'he trobada a faltar, aquests dies!!!

    Que s'esperi només un moment, però: tinc les novel·letes per quan et vingui de gust llegir-les, eh? Tu mateixa, ja ho saps!

    Salut i lletres!!!

    V.

  • Gran Poema[Ofensiu]
    sants78 | 16-08-2007 | Valoració: 10

    Felicitats :)

  • * permet-me el luxe *[Ofensiu]
    Sol_ixent | 14-07-2007 | Valoració: 9

    ... de dir-te que és un gran poema

    ... de que si tot fos tan senzill com voler oblidar una cosa de cop i volta, i esborrar-la de la nostra ment tot aniria millor

    ... de desitjar-te molta sort i MOLT BONES VACANCES!!!

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

211592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo