Paraules desordenades tenyides de sentiments

Un relat de: terra_nua

Recordes quan els meus llavis et van confessar la necessitat d'acariciar els teus?
Recordo que vam aprendre a tancar els ulls per mirar-nos.
Somric i encara sento la meua veu dient-te el primer t'estimo. Ploro quan et veig marxar com la primera vegada que ens vam dir adéu amb un petó.
Confesso que l'enyor no em deixa viure entre setmana i que compto les hores que em falten per veure't.
Reconec que et veig i et diria tantes coses que no sé per on començar.
Et miro quan marxem cadascú cap a casa per saber si tu em mires. I tot seguit m'encenc un cigar pensant en tu i esperant que el fum s'enduga el tel humit que em cobreix la visió.
Somnio en tu quan per fi m'he adormit rellegint l'últim missatge que m'has enviat i al matí em desperto i miro una foto teua.
Ets molt sovint el meu únic motiu per somriure en aquesta vida de colps i bastonades.
Podria dir-te moltes coses molt boniques però cap ho seria tant com tu.
Ets com una petita i dolça obsessió...



Comentaris

  • Un títol...[Ofensiu]
    Fredegard Dogwood of Shadydowns | 25-01-2007 | Valoració: 10

    ...molt escaient, potser les paraules no estan tan desordenades. La veritat és que aquest relat m'ha fet recordar lo fotut que és mantindre una relació a distància els caps de setmana. I encara que no és gens fàcil conviure amb la fiblada de l'enyorança de cinc dies contra l'amor retrobat de dos, llegir-te m'ha fet adonar que se'n pot treure un bon suc literari.

    Una abraçada.
    Fredegard.