Papallones

Un relat de: peusdevent...

Queden minuts per veure't i tenc papallones a l'estómac, no sé si podré contenir les ganes de llençar-me damunt tu...

Fa cosa d'un mes que no ens veim o més i t'he trobat a faltar però ara arriba el moment de tornar a mirar-te als ulls sense por, sense rancor, sense odi, de nou...

Podria escriure les majors barbaritats d'amor cursi que em proposés però no ho faré... dir-te t'estim és la finalitat que té aquest paper amb taques de tinta vermella que es poden transformar amb sons quan tu el tenguis a les mans i els teus ulls recorrin totes les línies que ara jo escric.

Ara al tren les papallones es van multiplicant, com menys minuts, més papallones... Dos minuts perquè les nostres vides es retrobin. I plaf! les papallones sortiran volant.


peusdevent...
05-07-05

Comentaris

  • m'encanta...[Ofensiu]
    LLuny de tot | 15-12-2006 | Valoració: 8

    és genial l'escrit! és que no trobo ni paraules. de conya :)

  • IMPRESSIONANT......[Ofensiu]
    Noia de vidre | 10-08-2006 | Valoració: 9

    com coneixer-te i veure't per primer cop somriure.... ets tan perfecte e imperfecte a la vegada! m'ha fet moltisima il·lusió estimats peuets.....
    no deixis d'escriure, sincerament son preciosos.....

    petunets** ;)

  • I plaf![Ofensiu]
    quetzcoatl | 25-07-2005 | Valoració: 10

    Hola peusdevent!

    He vingut a parar aqui i m'ha encantat aquest relat curt i ple de tendresa, amb paraules molt sinceres!
    Has expressat molt be el goig de les ganes de veure la persona estimada, i el final es brutal!

    felicitats!

    m

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31319 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")