ORGASME

Un relat de: cesc.castro
Llum sense ombra a la foscor,
magrana roja.
Branca rugosa, branca en flor.
Flor de llengua desitjosa.
Llengua que arriba on arriba l’amor,
obrint camins cap a on ton cos reposa,
on ta pell espera el suau vent del nord,
que fa que el blanc es transmuti a rosa,
i que el plaer ho desbordi tot
quan tu per dins et comences a fondre.
Fluid dolç dins el qual
magrana, flor i vent són la mateixa cosa.

Comentaris

  • Gràcies per llegir-ho[Ofensiu]
    cesc.castro | 24-06-2022

    Prou Bé, molt agraït per haver-lo llegit, espero que t'hagi agradat. Es tracta d'un poema que ja tenia de fa uns mesos.

    Aviam si aviat m'animo a fer algun nou relat curt :-)

  • Orgasme[Ofensiu]
    Prou bé | 24-06-2022

    En el poema de forma subtil i elegant descrius la cerca pausada i sensual del plaer i, crec, que sí que al final és orgasme!
    Amb total cordialitat

  • Gràcies per llegir-ho[Ofensiu]
    cesc.castro | 13-06-2022

    Atlantis, m'alegro que t'hagi agradat. Potser el títol no és el més adient... En tot cas quan el vaig escriure és el que em va venir al cap.

    Molt agraït de qualsevol manera :-)

  • sensual[Ofensiu]
    Atlantis | 13-06-2022

    Amb rima assonant vas desgranant una sèrie d’imatges ( magrana, llengua, de blanc a rosa...)sensuals i de recerca fins arribar al fons. No sé si jo l’hagués titulat orgasme, sí de recerca del plaer.
    M’ha agradat.

  • Moltíssimes gràcies[Ofensiu]
    cesc.castro | 10-06-2022

    Molt agraït, llpages, del teu comentari de suport. És important anar rebent aquest feedback dels que teniu més experiència.

    Aniré pujant més material, algun que ja tinc fet i d'altre de nou.

    Moltíssimes gràcies per tots els matisos aportats !

  • M'agrada![Ofensiu]
    llpages | 10-06-2022 | Valoració: 10

    Hauríeu pensat en un orgasme si no ho especifiqués el títol? A mi m'hauria costat una mica, malgrat l'erotisme clar que plana per tot el poema. Fer servir paraules com "vent" en aquesta temàtica ho trobo difícil, però aquí transmet una sensació ben encertada de plaer. M'ha agradat rellegir-lo més d'un cop, hi vas trobant matisos d'interpretació diferent i original cada vegada. Bona feina, cesc!

l´Autor

cesc.castro

5 Relats

24 Comentaris

1641 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75