FORMES DE L'AMOR

Un relat de: cesc.castro
Mare que guaita sa filla
xipollejant a la platja,
just quan el llevant comença
mentre el setembre s’acaba.

Vent que et rebenta, amor viu,
calma al mar, amor que falta.
Dolor, fibló d’esbarzer,
fruita dolça, negra, amarga.

Gaudi de veure content
aquell qui dins teu s’instal·la,
dolor quan sé que l’atzar
et juga males passades.

Flaire de necessitat,
sal de mar, aigua estancada.
Tantes coses és l’amor,
totes són en ta mirada.

Comentaris

  • Molt content ![Ofensiu]
    cesc.castro | 24-06-2022

    Em satisfà molt tot el que dius ! I ara al juliol i agost, que tindré una mica més de temps, hi vull dedicar-ne a un dels meus hobbies, escriure.

    També vull llegir alguna cosa teva, per suposat!

    Merci, Prou Bé !

  • Prou bé | 24-06-2022

    En majúscules, com el poema que amb molt belles paraules descrius diferents formes del mateix.
    M'agrada haver-te trobat i poder llegir-te
    Amb total cordialitat

  • Molt agraït[Ofensiu]
    cesc.castro | 06-06-2022

    Moltes gràcies de nou, Atlantis, i gràcies també, Rosa.

    Atlantis, l'atzar sempre hi intervé. En l'amor i en qualsevol aspecte de les nostres vides, ja que no ho podem controlar tot. I de fons, hi podem posar el mar, que sempre fa bonic :-)

    Rosa, el poema es refereix a l'amor mare-fill, però no només. De fet, l'amor és absolutament polimòrfic. Amor cap a la parella, cap als pares, cap a aquell que ens escolta (que potser ni tan sols coneixíem i per casualitat hem trobat viatjant en tren), cap a aquell que ens ajuda sens demanar res a canvi, cap a qui oferim ajuda i sabem que realment n'està agraït, cap a aquell vent que ens revifa, cap a aquella tempesta que ens emociona, cap a la cançó que acompanya aquell moment tan especial... o cap al moment que fa de videoclip d'aquella música tan extraordinària...

    Mil cares té l'amor. I totes ens haurien de valdre.

  • melodiós[Ofensiu]
    Atlantis | 06-06-2022

    Un poema sobre l'amor i la falta d'amor. Un poema molt melodiós tenint també el mar com a metàfora i donant a l'atzar el protagonisme.

    M'ha agradat i he gaudit de la seva lectura.

  • Autèntic[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 05-06-2022 | Valoració: 9

    Una poesía que reflecteix l'amor indescriptible d'una mare al seu fill.

    M'ha agradat molt !

    Felicitats

    Rosa.

l´Autor

cesc.castro

5 Relats

24 Comentaris

1642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75