No ho diguis a ningú...

Un relat de: amelieXIII

Els secrets... que tan neguitosament intenten descansar dins el nostre cos somien en sortir...
Somien en volar a través de les paraules, o encara millor, en volar a través dels fets...
Són aquell impossible, són aquella fita on mai arribaran, perquè un cop han aixecat el vol, deixen de ser secrets per transformar-se en fets...
Fets que faràn mal o que faràn bé, en tot cas, fets i no secrets...
Els secrets, que amb tantes ganes de sortir per la teva gola t'escanyen...
Els secrets...una de les poques coses que podem posseïr eternament, i que podent-ho fer se'ns escapen, fugen per la boca igual que la lluna fuig del sol...se'ns escapen perquè són poderosos, peruquè tenen l'arma del neguit i de la culpa...i fugen, i no ens podem reprimir...
Perquè un secret no seria un secret si el diguéssim, però tampoc si no el diguéssim...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de amelieXIII

amelieXIII

22 Relats

64 Comentaris

24025 Lectures

Valoració de l'autor: 8.79

Biografia:
Hola a tothom!
em dic Cristina i sóc de Barcelona,
m encanta escriure, però tot just he començat i la ortografia encara la tinc molt verda!
Tinc 24 anys i m encanta pensar i reflexionar sobre les coses més petites que fan que la vida sigui tan gran...
Espero que difruteu del meu cor, igual que disfrutaré jo del vostre!