Necessito

Un relat de: ¥eÞe§

Necessito el teu alè per poder respirar.
Necessito la brillantor dels teus ulls per a despertar la meva il·lusió.
Necessito la teva pell per a que les meves mans et puguin recórrer.
Necessito els teus petons per poder elevar-me al cel.
Necessito el teu cos apassionat per poder-lo acariciar amb les meves mans.
Necessito que els meus braços et puguin rodejar de costat a costat.
Necessito els teus llavis poder saborejar sense pensar-ho.
Necessito la teva mirada per a que el meu cor pugui continuar bategant.
Necessito les teves carícies per poder sentir-me envoltada de núvols.
Necessito les teves abraçades per sentir-me estimada per qui desitjo i m'estimo.
Necessito les teves paraules que arriben directament al meu cor.
Necessito un "t'estimo" per poder menjar-te a petons.
Necessito la teva veu per poder compondre una vida junts.
Necessito i torno a necessitar a algú que estimo amb totes les meves forces. A algú que si no hi és, la meva ànima nota la seva absència. Si apareix, el meu cor es proposa sortir del meu pit. Si em mira, fa que vulgui canviar el món per complet. Si no m'estima, sense volguer-ho una llàgrima llisca pel meu rostre. Si no et tinc, no val la pena continuar somiant...

Comentaris

  • Et necessito, a Tu[Ofensiu]
    kispar fidu | 11-04-2006

    A tu al meu costat, prop dels meus batecs, proper al meu alè per captar la teva escalfor. Els teus ulls fixats als meus, les teves mirades confidents dels meus desitjos. Les teves mans lligades a les meves, unides sense manera de separar-se. Les mateixes ànsies que jo sento per tu. Les mateixes obsessions que tu em despertes. Un càlid somriure que em serveixi per un t'estimo. Un tendre petó al coll abans d'acostar-te als meus llavis...

    Necessito el teu amor, la teva escalfor, la teva passió tan obsesionada com la meva...

    necessitats que es tornen imprescindibles i que sovint en no tenir-les ens roben els somnis...

    que vagi bé!
    ens veiem,
    Gemm@