NECESSITO...

Un relat de: Isa Martinez García
Hui, nit fosca i freda d’hivern… i continúe sense poder dormir. Els pensaments m’invaeixen; en realitat, és un cúmul de sentiments que em desborden i, tot i això, no sóc capaç d’expressar. Et tinc al davant, i no sóc capaç ni tan sols d’intentar-ho, per por a estropejar-ho, per por a trencar lo poc que tinc amb tu. Per por, al fi i al cap de perdre’t completament. Fins i tot, em costa mantenir-te la mirada fixa als ulls, per por que te n’adones del que senc.

I es que no sóc capaç de dir-t’ho però…

Necessito, saber que estàs bè per continuar endavant cada día.
Necessito, saber que ets feliç, ja que la teva felicitat és en realitat la meua.
Necessito, saber que estàs ahí, que no t’he perdut encara que mai et tinga.
Necessito saber que ets a la meva vida, i no tens intenció de deixar-la.
Necessito que en sàpigues de la meva incondicionalitat.

Necessito dir-te tantes coses i no trobo la manera…

Necessito les tardes i converses amb tu.
Necessito la dolçor del teu somriure.
Necessito la lluentor dels teus ulls, i la complicitat present a cada mirada.
Necessito la calidesa de la teva presencia.
Necessito els calfreds que em recorren de dalt a baix cada cop que em mires…

Necessito dir-te que et necessito a la meva vida, que ets essencial; ets la essència…
Necessito dir-te quant t’estimo…
I en nits com aquestes, necessito escriure, més bè escriure’t, tot allò que no m’atreveixo a dir-te.

Comentaris

  • Resposta[Ofensiu]

    M'encanta q t'agrade. Mil gràcies. Fa mil que no escric per falta de temps, i no sé, no sabia si seria capaç de "donar la talla". De tota manera, escric sobretot per alliberar-me, per expressar-me, perquè m'agrada. Però a l'igual q la música, m'ajuda a treure tot allò que no sóc capaç d'expressar habitualment, i em fa sentir realment bè. M'alegre que t'haja agradat.
    Mil gracies. Un abraç

  • M'agrada[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-01-2013 | Valoració: 9

    Un simpàtic relat de quan necessites a una persona i li vols fer saber certes coses. Tots necessitem fer saber coses a l'altre de tant en tant. Comunicar és important.

    Gràcies pel relat. Ens veiem.