Nec hic neque nunc.

Un relat de: plusbellelavie
- Que per què no, em preguntes? Perquè serà el moment que sé que tant esperem. Serà l’instant en què podrem passar de ser-ho tot a no ser absolutament res. Serà el precís moment en què, o trobarem totes les respostes, o ens plantejarem encara més preguntes. Aquest moment serà un instant d’eternitat enmig d’un món desenfrenat. En aquell precís moment només existirem tu i jo. Serem el centre del món... però no serà aquesta nit.

Comentaris

  • És curiós..[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 16-03-2014 | Valoració: 10

    com hi ha vegades que confluïm en el mateix punt o, com a mínim, en un punt proper quan parlem dels sentiments que l'amor i el sexe ens extrau del cor.

    M'ha agradat molt aquestes breus paraules en les que es fa valdre el moment a través de l'espera. Una espera que jo crec necessària, o potser tan sols convenient per a fer créixer el desig i la voluntat de aconseguir la unió amb la persona triada.

    Bé, no ho sé, perquè també la passió desenfrenada és bellesa i comunió. Tot és bo si és volgut i acceptat per tots dos.

    En qualsevol cas potser t'agradaria llegir el meu relat "Eternitat en un segon". Per lo que de coincident té amb el teu.

    Ens llegim,

    Jordi

l´Autor

plusbellelavie

11 Relats

7 Comentaris

6286 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
"...i en un deliri comú, germana, que nedes propera,
fugirem sense descans al paradís dels meus somnis."
- C. Baudelaire