NAVEGANT US VAIG TROBAR

Un relat de: ESTEL

He trobat un racó
amb una màgia especial
Estava ple de gent, ple
de sentiments
Sense demanar permís
em penso quedar
És com estar amb mi mateixa
La satisfacció d'expressar...
la satisfacció de llegir i que
et facin sentir...
La satisfacció de compartir

GRÀCIES

Comentaris

  • Travessia[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-02-2009 | Valoració: 10

    Gràcies a tu, bonica, per ser-hi, per expressar, per compartir!

    En realitat, tots som navegants, i en plena travessia podem esdevenir viatgers afortunats o Nàufrags desemparats en busca d'un port acollidor...

    Aquells que en mig de les aigües turbulentes em trobat recer, i entre diversos sentiments em destriat els que proporcionen caliu, ens podem considerar afortunats, no creus?

    T'envio una abraçada forta des de la meva platja,
    Unaquimera

  • Escriure[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-09-2008 | Valoració: 10

    Sovint és molt agradable que et llegeixi i et comenti altra gent, escriure per a un mateix és bo però te'n pots quedar amb les ganes.


    Sergi

  • m'acull[Ofensiu]
    jaumesb | 09-06-2008 | Valoració: 10

    ,

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48625 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........