Mots enllaçats

Un relat de:

VENJANÇA AGRADABLE

Era atent, tenia aproximadament trenta anys, sempre estimava amb bogeria a alguna amant. Tanmateix, xinesos senzillament treballadors solien nombrar, rememorar records sobre esposes seves. Sigui increïble el llarg gastament tingut trucant-les, seduint-les, suportant-les. Segons setze empresaris suecs, si intentés separar-se'n, només succeiria amb bondat, tendresa, afecte. Elles, sinó, ordirien negre esquema assassí, incloses segurament tortures, suplicis sagnants.

Sovint tristes situacions semblants s'esdevenen.

Na Angelina, amb bestialitat terrorífica, acabà amb Benjamí, i Isolda, amb Bartomeu. Una assassina amable era Angelina, a qui Isolda amava amb bogeria aleshores secreta. Així, Isolda amagava aquestes sensacions seves, sense expressar res sobre el llarg, generós semblant. Tanmateix, xisclaria ansiosament tres segons seguits si Isaïes, sapastre escabiós, seduïa a Angelina. Això ocorreria aprés sis setmanes.

Si Isolda amava a Angelina, aleshores s'esforçaria a anorrear ràpidament tal lligam. Més segur resultaria a ambdós suprimir-los. Si Isaïes s'esvaïa, aviat traspuntaria, apareixeria algun nou usurpador rude. Esdevenia així indispensable enviar-los sense espera al lloc celestial.

L'assassinaria, a Angelina. Al llefiscós, sapastre, escalfallits, soca, avar, repugnant, talòs, sorrut, toix, ximple, estúpid, deshonrat, terrorífic, cretí Isaïes... simplement també.



EN NEGUIT

Tenia aparença amoïnada, adés sense entusiasme enlloc, com marrit, trastornat. Tantes setmanes seguides sentint tota aquella ànsia, acabaria amb bogeria aviat. Tenint tota aquella angúnia assumida, algun neurocirurgià acceptaria actuar.

"Ràpid!", digué ell.

L'hospital l'acollí immediatament; tal lloc casa aparia. Aleshores s'intervingué exitosament, tallant tota aquella ànsia acceptablement. Tractament terminat, tothom, molts, s'espavilaren neguitejats, seguint tenir, reclamar recompensa. Aquí, infinitament agraït, tot tendre, ell liberalment tramità algunes sumptuoses soldades (soldades signifiquen només salaris, sous).
Serà, així, ingent tresoreria, aquella aconseguida a aquell lloc.

"Cucs, sangoneres!", suggerirà algun, no oblidem. Molts, segurament tothom, morirà amb bastards sentiments, sempre envejosos.

Comentaris

  • Simplement tots són nissaga aplegada![Ofensiu]
    Unaquimera | 02-12-2006 | Valoració: 10

    No m'estranya que la paranoia ( encara que lleugera ... ja t'ha passat? ) et fes companyia durant un temps després d'escriure aquest text... que resulta, evidentment, un exercici possiblement inútil, tal com tu dius; segurament dificultós, pel que imagino; certament interessant, però; curiós i estranyament atraient per a aquesta lectora; meritori sense dubte per la tenacitat i l'empeny que demostra ( "Tantes setmanes seguides sentint tota aquella ànsia, acabaria amb bogeria aviat. Tenint tota aquella angúnia assumida..." és una auto-descripció de l'autor mentre l'escriu? jaja, és broma ); divertit com a resultat: provocador en definitiva!

    Enhorabona per tot plegat!

    Sempre em trobo alguna sorpresa quan vinc a llegir-te i la d'avui ha estat ben gustosa...

    T'envio obertament tota amistosa abraçada amb bona apetència apariada, au,
    Unaquimera

  • divertit tresor[Ofensiu]
    qwark | 20-07-2006

    Rau una aparença animada. Anys succeits sense escriure escrits semblants. Sembla antinatural llegir ràfegues semiconnexes. Sempre esdevé extremadamend difícil.

    Llegir-te és senzillament trepidant.