Moments exactes

Un relat de: Lavínia

Moments exactes

Sempre em meravellaré
dels besos
puntuals
que de tu he rebut
i m'han deixat regust
de sucre glaç als llavis
captius
en l'èxtasi d'uns instants
aturats
en el privilegi
d'haver estat teva.

I que ara són somnis esplèndids
recuperats amb un fanal,
de llum resplendent
entre l'ombra dispersa
de la meves remembrances.
volàtils.

Comentaris

  • març | 29-01-2005

    molt bonica la descripció d'aquest recordo. Saps? En llegir-te, els teus poemes se'm fan curts...voldria que els paraules seguissin brollant, descrivint...

    Preciós!!

  • Lavínia:[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 27-01-2005

    Ara que porto una estona llegint alguns dels teus poemes, t'he de dir que m'encanten. Tens algun ingredient (no sabria com definir-ho), que omple les paraules que escrius d'una màgia especial i molt teva. Continua així, amb els teus versos, i el teu món!
    Molta llum!!
    AtzaVaRa

  • Saps?[Ofensiu]
    Nicte | 19-01-2005

    és un plaer llegir-te!
    gràcies pels teus comentaris. hi ha tant a llegir en RC q necessitaria les hores q no tinc per llegir-ho tot, però de tant en tant et trobes amb algú de Barcelona q descriu aq moments exactes q tal vegada oblidem, bé, pq fa molt de temps q van ser, bé, pq de tan propers ni tan sols els dediquem un gran moment com es mereixen...
    Fins aviat!
    Cristina

    p.d. jo tb sóc de barcelona i m'agrada llegir, sense la música em faltaria alguna part de mi

  • Com sempre[Ofensiu]
    OhCapità | 29-12-2004 | Valoració: 9

    em fas viure moments de plaer intens en llegir-te. Recrees els moments d'una manera realment preciosa. Em fa sentir ple de joia recordant que puc estimar. Gràcies.

  • El privilegi...[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 26-12-2004 | Valoració: 10


    ... ha estat llegir-te.

    Un molt bon poema, fregant el virtuosisme.

    Fa goig trobar-se sucre glaç a les paraules...


    Sergi

  • Hi ha besades...[Ofensiu]
    Llibre | 25-12-2004

    que són somnis esplèndids quan la memòria ens les torna. Són, com bé dius, aquells moments exactes. Els que cal recordar amb l'enyor just del passat, però sense la tristor del temps passat.

    I no per haver-nos separat d'aquell temps, els moments han de ser combatuts amb l'oblit. Està molt bé això del "privilegi d'haver estat teva". Perquè el que ets ara, és la suma de tot el que has viscut, i no cal oblidar res.

    Un bon poema, farcit de belles imatges.

    Salut!

    LLIBRE

  • Els petons i el ritme[Ofensiu]
    Olympia | 24-12-2004

    Quina meravella de poesia. Quin ritme tan maco crees amb les paraules i les síl.labes que s'entrellacen línia a línia. M'agrada llegir-lo en veu alta perquè el seu ritme és poesia en sí mateix.

    Enhorabona ;)

  • Exacte![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 24-12-2004 | Valoració: 10

    En aquest moment exacte, ara, penso que ja era hora de llegir un poema com aquest. Que parla de moments passats, exaltant-los. Enaltint el record! I intentant rememorar-lo per tot el que va significar! Un passat convertit en somni...
    També m'ha agradat molt "el privilegi d'haver estat teva"... són sentiments molt humils i serens, lluny de l'orgull destructor que de vegades inunda els pensaments dels amors ja passats.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Lavínia | 24-12-2004

    Gràcies a tots vosaltres per la vostra atenció, pels vostres comentaris i per la companyia cibernètica que em feu.

    Petons i Bon Nadal!!

  • records...[Ofensiu]
    ROSASP | 24-12-2004 | Valoració: 9

    Aquells petons que han quedat gravats, que van ser tan especials, tan dolços, rescatats a través del temps sense tristesa, només amb una mica de nostàlgia. Hi han coses que mai s'obliden, viuen en un niu de l'interior del cor, amatents a ser recordats en algún moment.

    M'ha agradat molt, m'ha semblat un poema dolç i entranyable, sense el dolor de l'enyor.

    Una abraçada i fins aviat!
    Bon Nadal!

  • OSTRES![Ofensiu]
    Capdelin | 24-12-2004 | Valoració: 9

    has escollit un pom de paraules... poc usades generalment pels poetes senzills com jo...
    t´ha quedat guapo... una passada!
    amb el sucre glaç als llavis... els petons han de ser... doncs, molt dolços (je je je)
    molt bé... com sempre, com tot el que fas tu.
    un petooooooÓ!!!
    BON NADAL, poetessa especial!

Valoració mitja: 9.33