Miss Chatelaine

Un relat de: gypsy

Ens vam casar, m'agradaves. Han passat quinze anys, tenim dues filles encantadores, bones estudiants que saben estar allà on van. Quan mirem el mirall de la nostra vida en comú, que hem construït amb el pas del temps, ens enorgullim de la nostra descendència, com tots els pares, suposo.
Em vaig casar amb tu enamorada, sobretot em trasbalsaven dues coses, la teva intel·ligència natural i la teva sexualitat potent i controlada, tan diferent de la meva, desbocada i estranya.
No sé ben bé quan vaig esdevenir Miss Chatelaine, diria que ja portàvem junts cinc o sis anys; de tant en tant, necessitava experimentar la meva sexualitat amb dones.

Vaig tenir por de dir-t'ho, por d'esbiaixar el nostre amor perfecte, d'esfilagarsar el mantell compacte on vam cloure el nostre particular pacte d'amor. Primer et va sobtar, suposo que et costava d'entendre; després, com ets un home mental i tot ho filtres per l'embut del raciocini, ho vas copsar atesa la meva manera de ser, com vas dir-me asserenat, un dia mentre esmorzàvem.

Continuo enamorada de tu, amb el temps has guanyat, com els bons vins. El teu interior em destorba, aquest cervell hiperactiu àvid de coneixements i cultura. Enriqueixes la meva vida i no saps de quina manera!, de vegades em sento com un vampir que et xucla tot l'esperit magne que posseeixes. Les converses amb tu mai no són avorrides, t'interessa el món i el què hi passa. I m'ho expliques amb entusiasme, com si per dins et travessés una força elèctrica inesgotable.
El sexe segueix essent plaent com sempre, no hem perdut "punch" encara.

Alguns diumenges anem a caçar rovellons amb la meva mare i les nenes, a mi no m'agrada gaire, però gaudeixo mirant-vos enriallats. I aprofito per pensar en el que fins ara ha estat la meva vida. Miro enrere i somric.



gypsy


Comentaris

  • AARRGH, m'he equivocat amb el títol del comentari!!![Ofensiu]
    Autobahn | 27-10-2007

    Volia dir "NO insultantment feliç" elnlloc "d'insultantment feliç". Ostres, com ha quedat és justament al contrari del que vull dir!
    S O R R Y!!!!
    Ara mateix em faig de l'Opus nomès per a assotar-me l'esquena amb un silici, Buaaaa::: snif:::
    (no pateixis, aprofitaré el meu pas per la "obra" per fer algun terrabestall i tornar-los una mica locus :D)

  • M'agradat la desdramatització de tot plegat[Ofensiu]
    Autobahn | 27-10-2007 | Valoració: 10

    Un relat encarat amb un esperit positiu però "insultantment" feliç.
    Miraré d'explicar-me (si això és possible sense fer-me un embolic de tres parells de dallonses)Segons com haguès estat escrit el conte, les/els que en aquesta vida hagin patit un infern d'incomunicació i solitut en parella, , voldrien estrangular amb gust a Miss Chatelaine i, de pas, a l'autora. Però dubto que això passi...pobres d'ells perquè se les haurien de veure amb mi!! :D
    No tot són flors i violes: hi ha un pòsit de tristesa rera tot plegat però en cap moment es diu que hi hagi hipòcresia i els personatges i lluiten d'una manera humana -no com superherois- i se'n surten. El seu triomf sona a l'abast de qualsevol que miri de ser positiu i això fa que no sigui descoratjador per als pobres desgraciats de la vida.
    Penso que qualsevol pot estar agraït a aquest relat tan útil.
    Moltes gràcies, de debó.

  • Mirar enrere i somriure...[Ofensiu]
    Anagnost | 21-10-2007

    Mirar enrere i somriure, des de la complaença amb el temps viscut, des de l'acceptació d'allò que la vida ens ha donat. Segurament el personatge, aquesta "miss Chatelaine" té motius per a sentir-se satisfeta. Però també molts de nosaltres, moltes persones que no hem patit en aquesta vida cap trasbals important tenim motius més que sobrats per passar comptes i comprovar que el saldo és positiu. I això no obstant, tendim a no reconèixer-ho. Ben sovint ens miram el passat des de la rancúnia de no poder-lo recuperar, en comptes d'agrair-li que ens hagi portat fins al present.
    De veritat, aquestes línies teves m'han deixat molt bé, com a reconfortat.

  • Ai, xicona! Si...[Ofensiu]
    rnbonet | 19-10-2007

    ...tot fos així, morir-se seria una desgràcia de les grans! I no per deixar d'existir i anar-se'n a menjar coquetes dolces al paradís; sinó perquè aquest paradís terrestre que tu pintes és molt més atractiu encara, perquè és tot amor humà, que a mi em fa més profit que no el diví.
    Hala! Salut i rebolica! (amb molta mel i un bon tall de mató!!!).

  • Cròniques d e la vida [Ofensiu]
    Avet_blau | 18-10-2007 | Valoració: 10

    Cròniques de la vida,
    a estones suau , previsible
    a estones arrossegada engolida.
    que es real ? :
    el dia a dia feixuc i ambiciós,
    o el desig esclau e imprevisible .

    l' amor s' esbiaixa irremissible
    com el vi que madura i millora
    amb el temps, o potser no.
    i la consciencia s' adapta als nous temps,
    com la vida, com tothom. perque som humans,
    si aixó no es real, es un bon mirall.
    Avet

  • jaumesb | 18-10-2007 | Valoració: 10

    no ens amaguem mai
    i per aquesta raó som realment nosaltres mateixos

  • Vida plena[Ofensiu]
    bufanúvols | 17-10-2007 | Valoració: 10

    Tot un elogi a la família i la sinceritat.

  • el tìtol m'encanta[Ofensiu]
    ANEROL | 17-10-2007 | Valoració: 9

    m'he oblidat de dir que em sembla que és la primera vegada que et llegeixo prosa.
    Sinceritat(correcció). Saber valorar i capacitat d'estimar

  • la teva sinzeritat[Ofensiu]
    ANEROL | 17-10-2007

    i el teu saber apreciar em commou. Una forta abraçada

  • Miss Chatelaine[Ofensiu]
    anita | 17-10-2007

    Ami m'ha agradat mol trobo un relat mol maco i si no es real o podrie ser ja que son coses que reflecteix una naturalitat impresionan, no soc molt entesa pero a mi m'ancantat, felicitats
    anna

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

451073 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu