Mira'm

Un relat de: Adeta

Quan ens mirem, el temps s'atura i els nostres ulls parlen de tormentes de pasió.
Els nostres ulls es diuen tot el que els llavis no s'atreveixen a dir.
Llavors l'atracció ens enganxa,
Flotem en un espai on tot es blanc i negre.
En el nostre petó no hi ha veus, no hi ha gent ofensiva, no hi ha destrucció, no hi sóm cap dels dos.
En el nostre petó tan sols ens hi trobem tu i jo.
Hi som sense ser-hi.
I no deixis que la seva enveja ens faji canviar el nostre món.

Mira'm i digue'm amb els ulls i amb els llavis, aquella paraula que es diu quan tot cambia de color...
Mira'm i explica'm perquè hi ha gent que no enten el nostre amor.
Mira'm i parla'm sobre allò que s'en diu passió
Mira'm i besa'm i llavors ja m'ho hauràs dit tot.

Comentaris

  • TOT...?[Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 9

    "mira´m i besa´m i llavors ja m´ho hauràs dit tot"... TOT...?
    doncs quan vingui... "lo altre, la resta"... què diràs? je je je
    en sèrio, ara: en un petó, suau, llarg, profund... es diu TOT, sense paraules, en silenci... el que pugui venir després... és la continuació... el cim... però el "petó" sempre serà la porta, l´inici, el foc, l´orgasme "light"...
    dius que normalment quan escrius és... quan estàs trista... espero que després del petó... estiguis més inspirada que mai... o no... potser el bes sense paraules... s´ha endut també les paraules i una es troba... buida de... i plena totalment... que no cal ni ESCRIURE! ( sí, tens raó... la tristor és una font ( per desgràcia ) inesgotable de poesia, d´inspiració... quan tot va bé... potser sobres les paraules.
    un ptooÓ a l´estel de Martorelles...

  • mira'm...[Ofensiu]
    Ullets | 09-01-2005 | Valoració: 10

    i diga'm com sóc d'important per tu! Es fantàstic Adeta... cada dia llegeixo mes cosetes de tu. El teu amor, si tu el comprens, i ell també, ja n'hi ha mes que suficient.

    Tens amor, que tu comprens, tens estima que et fa créixer a cada pas... Adeta preciosa, tens el món a les teves mans!

    Mira'm... i t'escoltaré!

  • "si miro aprop..."[Ofensiu]
    kispar fidu | 09-01-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt el teu escrit! Està molt bé! A vegades una mirada diu molt més que mil paraules... Justament avui escoltava una cançó que parla també de les mirades...
    "Et veig, caminant cada dia, amb un somriure sota el teu disgust...Si miro aprop..."

    Que vagi bé! ciao!

  • Un relat dels que m'agraden[Ofensiu]
    sh_red | 09-01-2005 | Valoració: 8

    està molt bé. un relat sencill, curt dels que valen la pena. anims que ho fas bé i sort!

  • Adeta, =)[Ofensiu]
    Wilkito | 09-01-2005 | Valoració: 10

    "Mira'm i explica'm perquè hi ha gent que no enten el nostre amor."

    Molts ens fem aquesta pregunta

    Anima't a escriure ^^, u fas bé i saps possar sentiment =)

    Un petoooo

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Adeta

Adeta

31 Relats

59 Comentaris

42275 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
HOLA! ja porto tres anys enregstrada aquí i encara que m'agradaria tenir mil i un relats no estic del tot descontenta. Crec que he escrit el que sentia quan ho sentia i gràcies aquest fet he pogut desfogar-me quan em calia fer-ho.

No sé si he millorat en el transcurs d'aquests anys però mai deixaré de ser qui sóc ni d'escriure i encara que no m'hen ensurti del tot bé...EI! que ningú és perfecte oi? Ni tan sols l'amor que nosaltres desitgem ^^

Sigueu feliços

Adeta