M'inspires

Un relat de: ESTEL

M'inspires natura, aromes, sabors, colors... sensacions...

Com no sóc creativa, no puc materialitzar el que m'inspires... però m'inspires

M'inspires sensualitat

però com no sóc creativa

tancaré els ulls i amb tota aquesta inspiració faré dintre meu l'obra d'art...

...i per fi,

vessaré en el meu llençol, com si d'un llenç
es tractés, tota aquesta inspiració

Comentaris

  • ???...[Ofensiu]
    Naiade | 10-06-2009 | Valoració: 10

    Realment ets capaç d'inspirar, encara que no puguis materialitzar el que t'inspiren
    Com que no ets creativa?? Fas bé de tancar els ulls i deixar que dins teu es formi aquesta obra d'art. Tan és com la materialitzis, una obra d'art és per plasmar-la com tu millor l'expressis.

    Una forta abraçada

  • Gracies[Ofensiu]
    Nyanga | 21-02-2009 | Valoració: 10

    També em puc entreveure jo en les teves paraules..de veritat! Quan els sentiments són semblants, les paraules que evoquen s'entenen des de totes les prespectives.
    M'encanta com subtilment descrius aquesta sensació tan intima, amb aquesta brevetat pero amb una intensitat que ens deixa amb un suspir al final del text.
    Moltes gràcies pel comentari, una abraçada ben gran.

  • Explosió[Ofensiu]
    Bonhomia | 28-07-2008 | Valoració: 10

    Carai! Unes paraules que fan tremolar...
    Descrius molt bé el que és un veritable fons eròtic de plaer i de llibertat íntima però alliberadora, si se'm permeten les dues paraules. Amb el difícil que és descriure un orgasme, tu ho has aconseguit d'allò més encertadament.


    Sergi

  • Una bona font[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-06-2008 | Valoració: 10

    Has trobat una font d'inspiració que funciona, certament!
    En poques línies, amb poques paraules, i amb un joc interessant de contrastos, has composat un text encisador amb un final encertadíssim!

    Em permets l'atreviment d'oferir-te un relat meu? Es tracta de Desitjos des de l'obscuritat ( només has de clicar damunt les lletres en color per anar-hi ) i crec, pel que acabo de llegir, que tu l'entendràs perfectament, si decideixes llegir-ho, ja que ets una persona capaç de jugar amb les sensacions dels sentits .

    T'envio una abraçada inspirada,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48513 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........