Millor sola...

Un relat de: AiDuS

- Hola! Tens un moment?
- Xè! I tant! Dis-me...
- Res, que fa temps que no parlem!
- Ja! Amb els examens, la parella i tot, buf! No tinc temps ni per a mi...
- Clar, ni per a tu...
- Saps? M'he comprat ara un gos, li posaré de nom Jòu!
- Que bé... Doncs volia parlar-te de (...)
- És blanquet, xicotet, ninguna raça en concret... Serà algun creuat d'eixos...
- Ah! Interessant... Doncs el que et dèia, que et volia comentar una coseta (...)
- Ara que hi pense en lloc de Jòu li puc posar Tom, com el meu antic gos, no creus?
- Sí, així el commemores! Jo, jo... No estic massa fina últimament (...)
- Decidit! Tom! 'Sit Tom'... Queda genial...
- Clar, clar! Estic passant-ho malament per Joan (...)
- Xè! Això no és res, Joan, Joan... És molt carinyós, Tom. Ahí amb el seu pèl tan suau de color blanquet... Quina cucada!
- Sí, meravellós! Joan no em fa cas... I a ma mare l'han operada d'uns quistes.
- A sí? I com està? Ja a casa? La gosseta que va parir a Tom també va estar ingressada després del part... El veterinari estava molt espantat!
- Sí, ma mare ja a casa, Joan a la seua i jo... Ací, amb tu i Tom (...)
- Genial! Veritat que voldies un com Tom per a tu?! Veritat?
- No, realment no!
- A no? I això? Segur que et faria oblidar eixos xicotets problemes!!
- Xicotets, sí... Un desamor, una operació... Aaaaaix, perdona, el pirri de Tom és més important!
- Què insinues? El duu desfetet o alguna cosa?
- No, no el duu al lloc, tranquil·la!
- Xè! M'havies espantat... Dius unes coses tu també!
- Vinga, bonica... Me'n vaig jo a casa!
- Ja? No et quedes amb Tom i amb mi?
- No, no, preferisc plorar sola...
- Vinga!! Que vaja bé!

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    Perry | 15-07-2007

    doncs, si, moltes vegades es millor parlar sol, sobretot si tens uns amics així que no saben ni adonarse'n de que estàs malament

    molt bo

    petons

  • Un 10[Ofensiu]
    Roget | 15-07-2007 | Valoració: 10

    Aiss Aida! sovint la gent va molt a la seua bola sense adonar-se'n de que els demés necessiten ajuda... de debò; encara que tot sel's mostre davant dels seus nasos.

    Molt bon relat, m'ha encantat!!
    I ja ho saps tu també, ni Tom, ni altes hores de la nit! ni res! si cap "Joan" et mareja... ací estem!!

    Bessos guapa!!

  • Còmic i trist alhora[Ofensiu]
    diesi | 13-07-2007

    M'ha agradat molt com has portat tota la història. Una amb el seu gos i la altra pobra sofrint, necessita de l'altra i aquesta no s'entera.

    molt bé, AiDuS :P

    1 peto!!

    b#NaT#b

  • just one breath | 13-07-2007 | Valoració: 10

    només puc dir-te una cosa,IMPRESIONANT!

    amb ajudes com aquesta, val més estar sola!


    m'ha encantat


    un petó

    norita*

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64550 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com