6 de Setembre de 2008

Un relat de: AiDuS

És el primer dia que m'acoste a València... FNAC, Metro, Facultats, Benimaclet, Vivers... Tot continua igual. Dilluns de bon matí tornaré.

Se m'ha ocorregut passar l'estoneta lliure que tinc (Entre el suposat examen i el dinar) a Vivers.
Coloms, gespa, gossos, jovenalla, gespa, vells, parelletes, gespa, gespa, gespa... Està tot com aquella volta! Sols faltes tu... Amb mi!
Sabia que vindre suposaria recordar-te, recordar-ho. Abans de vindre ja t'havia recordat! Sí.

Mentre escric açò et tinc en ment... I no pare de pensar 'T'envie un missatge? No, no el contestaràs!', 'Et telefone? No, em penjaràs!'...
I així passe l'estona, pensant en tu, perdent el temps i prenent la fresca...
I ÉS QUE A VIVERS S'ESTÀ TAN BÉ!!
Merda! Eixa frase era teua... Tot açò és tu, i tot açò m'encanta!

Res, sols volia fer-te entendre que encara et recorde. A la llarga... I de pas, acceptar-ho jo mateixa.

Mira... Ja comencen a fer ioga! Ho recordes?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64411 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com