Suspire, ja ni respire

Un relat de: AiDuS

Com dir que estic feta un embolic? A qui dir-li tot el que sent?
Em sent sola, cegada, exaltada, encantada, enganyada, perduda, enamorada, amb por, amb ànsies, amb cura, amb desconfiança...

Fa temps que no parle d'amor i crec que ja no sé fer-ho. No sé com explicar el que sent per aquell xiquet, tampoc sé si és amor.
Capricis.

Em fa por, no és una relació fàcil. Tampoc tinc motius per sentir-me embolicada, no és tan difícil.
No ho sé, no sé el que vull o deixe de voler.

Per les nits no tinc son, durant el dia no sóc persona. L'imagine al meu costat a tothora. Suspire, ja ni respire.
Obsessió.

Mai he tingut una relació seriosa més enllà dels jocs carnals. Tampoc sé si vull arriscar-me, ni si estic preparada, ni si tot açò és cert...

I vull parlar-ho, però no sé com explicar-me. Si no sé el que realment sent, què he d'explicar?
Explicar el que sent és impossible. No ho sé.

Estic perduda dins de mi mateixa i jo sé de qui és la culpa...
I encara em plantege si és amor? Jure que els tombs que m'ha pegat el cor mentre escrivia aquestes línies no han sigut normals...

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64298 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com