Canvi de papers...

Un relat de: AiDuS

Com has canviat, i jo també... Com hem canviat!

Fa només setze o dèsset anys necessitava de la teua ajuda per dutxar-me, per dormir, per vestir-me...

Fa només setze o dèsset anys era un objecte fràgil a les teues mans, una personeta a la que ajudar i veure crèixer!

Fa només setze o dèsset anys no imaginava que amb el pas dels anys les nostres funcions acabarien invertides...

Ara sóc jo qui t'ajuda. M'agrada.
A la dutxa, quan jugant amb l'aigua t'ofegue...
Per dormir, quan vora les deu de la nit vaig a posar-te el bolquer...
Quan em crides trista perquè no pots posar-te els pantalons...

Ara sóc jo qui té entre les mans un objecte fràgil, tendre, delicat... Una personeta a la que ajudar i veure crèixer!

I ara sóc conscient del pas del temps, de que hi ha molta diferència entre els 60 i els 80 anys, de que els avis i els néts estem per ajudar-nos...

I també sóc conscient de tot el que has fet per mi, per tots els altres néts, per tot el que has fet pels teus fills i familiars...

M'agrada. M'agrada veure't plorar, riure, sorpendre't, emocionar-te, enfadar-te, il·lusinar-te...
I sobretot, sobretot... M'agrada veure't viure!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64324 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com