Merda de Virginia Woolf!!!

Un relat de: Enús

Virginia Woolf? Però que coi pinta aquesta aquí? Merda. Mmm... Qui caram ets?... si no sé ni qui ets, sabré què has escrit? Bff... merda.... Comencem bé... mm.. millor la següent... no, millor no, desprès la deixaré i serà pitjor... però si m'encallo en la primera pregunta... Virginia Woolf... com a mínim és anglesa, això segur! "Hello my name is Virginia Woolf!" Si, si, sona bé... bastant bé. No fos cas que sigui de pares anglesos... no, tant és, no ens complicarem la vida... què has escrit Virginieta?... mm... és que ni tant sols em sona el teu nom, noia... Tens alguna cosa a veure amb l'Agatha Christie? Virginia Woolf i Agatha Christie! Potser es coneixien i tot... hehe... veus? si m'haguessin preguntat per Agatha Christie encara em sortiria el títol d'alguna novel·la! Com mm.. a veure.. no n'hi havia alguna que portava per nom.. mm... els vuits africans?...no, mm... els vuit.... Però que faig pensant en l'Agatha Christie?! Merda, merda, merda... sóc imbècil! El temps corre i jo pensant en l'Agatha Christie!!! Merda de Virginia Woolf.... ni et conec i t'odio!! Què? la pregunta val dos punts! Dos punts pel nom d'una novel·la d'aquesta tia! Es igual aquí et quedes Virginia. "Next one"... Mira!! El meu gran amic! El Gustavo! Veus, aquest com a mínim el conec. Els tòpics més freqüents en les rimes i llegendes de Gustavo Adolfo Bècquer? No ens posem nerviosos... no en tinc ni idea però.... mm... aquesta es pot intuir... El Gustavo era d'aquells romàntics, embafosos , cursis... hehe.. mm.. a veure... tòpics? Mmm.. els de tota la vida, no?... amor, mort, dolor.... hi ha massa espai per respondre la pegunta... per què? Per què? Per què tant espai? Jo amb tres paraules ja en tinc prou... Melancolia! Vinga! Quina paraula més bona per posar... sona bé, sona intel·ligent... com si hagués estudiat per l'examen. Però tot i així hi ha massa espai... mm... lletra gran! Tant se val! Igualment queda massa espai en blanc. Ostres! La pregunta val tres punts! Això val dir que es llarga de contestar... merda, merda, merda, merda.... o potser... que per cada paraula un punt... Amor: un punt!, mort: un altre punt! - Mm.. dolor no, millor melancolia queda molt més bé....-, melancolia: tercer punt! I prou, ja està! Suposo que serà això! que bo... mira la Berta com s'enrotlla en aquesta pregunta.... pobreta, si amb tres paraules ja n'hi ha prou! Bé ella sempre treu bona nota... potser... és igual, la tenen molt mimada! Es vol fer la llesta i punt. Virginia Woolf hauries de aprendre del Gustavo Afolfín que em posa les preguntes molt més fàcils que tu. Girem fulla! Apa! Una pregunta de cinc punts.... merda.. les odio... i tota la cara de darrere en blanc... "L'Encyclopedie: explica tot el que sàpigues". Mmm.. i que pinta aquesta pregunta aquí? Encyclopedie... Encyclopedie... Encyclopedie... això és el títol d'un llibre?... potser volia dir enciclopèdia a seques... però al fer l'examen volia fer-se més culte, més intel·lectual... Està sonat aquest professor... no en tinc ni idea de com es diu... porta un any fent literatura universal i ara que s'acaba el curs encara no sé com es diu... bé li diem mofeta però no crec que sigui el seu nom original... Professor Mofeta per servir! Vol olorar-me les aixelles? Vol llegir la meva Encyclopedie? És que la pronuncio així perquè es més cool.... Merda! Merda, merda, merda, merda, merda... el timbre del canvi de classe... i la pregunta en blanc... va ràpid a posar quatre coses de l'enciclopèdia dels collons. De l'A a la Z..... mm... molt gruixuda... informació per un tub... mm... quatre ratlles més.. tapes dures...mm.. merda, lletra grossa, lletra grossa que ocupa més! Ja arriba el senyor mofeta... no puc escriure més ràpid!... mmm... és igual! Ja n'hi ha prou que el reculli si vol... m'ha quedat prou omplert l'examen... si te'l mires de lluny... ups! El nom... El nom que m'oblidava de posar-lo... Merda de Virginia Woolf!!! Merda, merda, merda... m'oblidava... com l'odio... Virginia Woolf... qui ets? què has escrit? Merda que em recull l'examen... no... no... mm.. Ja està tinc la solució poso el títol aquell.... de la.. com es deia? Agatha Chrtistie! Si, si... li poso amb anglès.... amb mala lletra... i algun punt em posarà! Sóc un geni! "The eight blacks." Ara el Senyor Mofeta ja s'ho pot ben endur. Mmm.. la primera pregunta... em posarà un u i mig... la segona tres punts complerts i de la ultima crec que bastants... bé, bé aprovo bé. Nom: Àlex Serbós Àlvarez. Examen llest!

Comentaris

  • Notes i sofriment[Ofensiu]
    Bonhomia | 04-01-2007 | Valoració: 10

    Aquesta manera de sofrir impera en moltes ments joves. Jo, quan veig per les notícies l'exàmen de selectivitat, i penso que jo ho vaig deixar tot a primer de BUP, doncs carai, penso que hi ha d'haver molt poques ments preparades per aquest tipus de guerra d'estudis.
    Potser m'equivoco, però no ho crec, sino, m'haurien dit moltes mentides sobre, per exemple, exàmens d'universitat. Cafè a les quatre de la matinada, etc.
    Jo sempre he sigut molt mandrós, de petit encara m'ho treia, fins i tot amb bona nota, però a setè d'EGB vaig suspendre dues assignatures que vaig aprovar el setembre. Encara tinc la sensació de que em van donar el graduat amb suficient per pena. Però tot això és aigua passada.
    Encantat de posar-te bona nota en aquest relat ( jaja ), i merescuda, per cert.

    Sergi

  • Vaja![Ofensiu]
    Unaquimera | 29-09-2006

    Un monòleg interior que em porta records, molt records... També demostra que tens un estil molt personal per escriure sobre una situació i descriure un personatge, que resulta efectiu i fins i tot divertit.

    Tornaré per aquí a llegir més relats teus i a veure que escrius de nou; m'ha agradat descobrir-te i per celebrar la trobada t'envio una bona abraçada,
    Unaquimera

  • llegeixxxxxxxx¡¡[Ofensiu]
    Dante | 14-09-2006

    no diguis tantes vegades merda,i llegeix mes....