Me'n vaig

Un relat de: Àfrika Winslet

Els teus ulls profunds em miren,
foscor absoluta, obscur lament.
La tranquil·litat de la fi que arriba
s'obre pas entre l'agonia del moment.
-l'últim segon quedarà tatuat
per sempre en el teu rellotge,
busques inamovibles, imperceptible pas del temps-

El dolor s'esvaeix, em mulla
una lenta pluja de records.
Nua de vida, m'enfonso en les aigües
fredes i espesses del riu de la mort.
-calfred que congela la distància
que deixo entre tu i jo,
espai inexistent, buit llangorós-

Comentaris

  • mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 06-12-2006

    no sé què em passa amb vós, ... però em colpegeu cada cop que us llegeixo, ... mmm, ... no sé per què però, em toqueu l'ànima d'una manera estranya, ... mmm, és els vostres versos que m'evoquen imatges de desolació, de dissipació, ... em trasbalseu, i em feu pensar, ...

    un poema ple de missatge, ... deixeu-me que me l'emporti i torni a fer-vos un comentari estrictament més literari, ... i menys emocional, ...

    vostre sempre, ...

    OhCapità

  • Un calfred...[Ofensiu]
    Ningú- | 07-10-2006 | Valoració: 10

    Em desperten les teves paraules, la por davant la bellesa de la teva poesia.
    Cada vers és una nova sensació, més... inexpresable el que em fa sentir. (Molt em temo que no sé expressar el que sento tan bé com tu)
    Simplement... m'encanta.

    Eternes gràcies de...

    Ningú.

  • Genial![Ofensiu]
    Arbequina | 23-09-2006 | Valoració: 10

    Això sí que és un poema original i ben fet (inspirat, bell, profund, dens, etc). M'ha encantat, m'impressiona la manera que tens de dir certes coses...
    Malgrat tot, el que més m'ha sobtat i agradat és l'estructura tan atractiva que li has donat: dos quartets al final dels quals hi ha tres versos com situacionals, il·lustratius, misteriosos.
    El teu esperit lliure, rebel i gran poeta ha fet un sentit poema sobre el tema de la mort (si l'he entes bé). M'agrada moltíssim.

    En fi, i lògic és que t'agradi que et comentin, a tothom li alegra; jo et llegeixo i et comento molt a gust. Gràcies a tu també per llegir alguna tonteria de les meves.

    Una abraçada.

    Arbequina.

    PD:Per cert, jo també visc a l'Hospitalet, així doncs, visca L'H i visca TGN.

  • ambre | 20-09-2006 | Valoració: 10

    Quin padassu de parell de poemes que ens has penjat !!!

    M'agrada més aquest que Adéu per això encara que aquest sembla que hagi passat desapercebut ...

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

160179 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.