Marc...

Un relat de: Magdeta

Havia de fer un relat on aparegués el teu nom, oi? Doncs avui, i ara, no sé ben bé perquè, ha arribat l'hora... M'agrada molt malgastar pàgines i pàgines escrivint comparacions absurdes que només fan perdre el fil - i el temps - a la gent que les llegeix. I m'agrada, també, ser explícita, segurament, per poder transmetre el que jo vull... Avui però, i en aquest text, em saltaré introduccions i explicacions que no porten enlloc..
No pretenc que ningú m'entengui llegint això, ni de fet, que la gent es compadeixi de mi... Només vull, i d'una vegada per totes, reflectir al paper aquell nom, aquell nom que m'ho va canviar tot...

Marc...

Marc...

Marc...

...T'estimo...

Comentaris

  • RainBow_CoLouRs | 16-09-2005 | Valoració: 10

    Que maco ^^!
    Oi que no repetiries prous cops el nom del teu estimat? semrpe el vols repetir més cops, perque sempre et sembla nou.. :P
    Visca l'amor!

  • Jo em dic Marc Corbera Mestres![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 01-09-2005 | Valoració: 9

    Segons el meu DNI i la meva mare em dic Marc!

    No anava per mi el poemaaaa?

    Qui és el misteriós Marc?

  • No cal...[Ofensiu]
    annah | 01-09-2005 | Valoració: 10

    dir gaires coses per expressar el que se sent per una pesona estimada.
    El nom pot resumir-ho tot, o gairebé tot. No calen llagres introduccions, ni grans comparacions, ni paraules molt complexes.

    M'agrada molt!
    Ah! I estic d'acord amb molts dels comentaris... Marc és un nom preciós! Jajaja

    Una forta abraçada!

    Anna

  • magdonaaaa[Ofensiu]
    Munxus | 26-07-2005 | Valoració: 10

    sens dubte, magda , és un dels millors textos que has escrit mai. sens dubte.
    saps que sóc sincera, o sia que creuto!
    tastimuuuu i ves en compte... no vull que u pasis malament, potser quda mal dit dir-ho per aqiu, pero ets tot un sol i millor que no sapagui.

    muuak

  • Marc..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 29-05-2005 | Valoració: 10

    Weiii quan de temps sense veure res teu per aqui!Juuu am el talent q tens.. weno deus star petada dexams i axo oi?U.u uf uf.. com totom.. doncs ANIMS!:) Q ja arriba lestiu! ueeEEe!
    Doncs axo q ma agradat mol tia, esta currat!:) Marc el nom duna persona q et te encisada.. ma agradat el text, el punt q li dones, mol original! sEhHh! ;) Oleeee CaMpiOoOnAaA seguex axi! AleEe q vgi mb! Cuidat mol MakiSimAa!

  • que bonic[Ofensiu]
    quetzcoatl | 14-05-2005

    Hola Magdeta!

    Ja torno a ser aqui, actualitzant-me en les teves paraules. Aquest relat es maquissim, tendre i melancolic enfocant una sola paraula, un nom que per tu es completament ple de sentit i de records i somnis, i per nosaltres ho arriba a ser una mica tambe a traves de les teves paraules.

    Felicitats, una abraçada i ens seguim llegint!

    m

  • eis!!!![Ofensiu]
    AnNna | 11-05-2005 | Valoració: 9

    marc... uooo... marc.... no sé perquè però últimament a la meva vida gairebé tot són marcs... i és que és maco el nom, eeh?! :P
    magdeta que m'ha agradat molt... no dius res, prò dius moltes coses... marc... uau... marc... maaaarc... jejeje!!! jo tb t'estimo!!!!

    petons wapa!!!!

    AnNna

  • Tenies rao ...[Ofensiu]
    ITACA | 11-05-2005 | Valoració: 10

    Oh ... quin nom .. Marc ...Magdeta, crec entendre els tiros del comentari que m'has escrit jaja, van per aqui ?
    Molt maco, que bonic l'amor noia, escrius molt be Magdeta, aviam si envies mes cosetes eh pillina !

    Clara

  • la idea...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-05-2005 | Valoració: 10

    globalitzadora és molt bona... el NOM ho pot resumir tot, els sentiments no es poden tancar dins de quatre paraules i els lector, tampoc poder saber tot el que sents, no tenim dret a entrar dintre teu... per això, aquest crit amorós és com una bandera que oneja sentiments i els uneix a tots...
    un petó i una abraçada!

  • el seu nom...[Ofensiu]
    ROSASP | 10-05-2005

    Un missatge clar i concís, que diu molt sense dir aparentment res. Sense introduccions, explicacions ni adjectius que guarneixin el relat.
    Només el seu nom, màgicament escrit en aquesta pàgina gairebé en blanc i al bell mig del teu cor.

    Una abraçada!

  • Quin Marc?[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 10-05-2005 | Valoració: 8

    Quin Marc, preciosa?

Valoració mitja: 9.56

l´Autor

Magdeta

4 Relats

43 Comentaris

16949 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65