Màgia en estat pur

Un relat de: brideshead

La coneixença, ahir,
l'admiració, de fa dies,
i l'instint ... mai no m'enganya.

Busco, sense encert, la descripció acurada,
regiro diccionaris... l'he trobada:
ets la persona que m'esperava.



Barcelona
27 de juliol de 2005

Comentaris

  • jaumesb | 30-06-2006 | Valoració: 10

    tens una vareta màgca
    vaig escriure sobre màgia, la real, no la dels mags
    i ho hauré de tornar a fer

    estic tancant barraca
    i obrint les portes a l'amor

    molt bon estiu
    sóc més feliç que mai

    n'hi ha dos a editar, però no se pas quan sortiran

    molt bon estiu

  • Que curt![Ofensiu]
    David Gómez Simó | 29-06-2006

    i que bonic!,

    Ves per on, encara no l'havia llegit aquest.

    (Per cert, -ara em toca a mi estirar-te de les orelles- què fas que no penjes res de nou?).

    Ens llegim!!!

  • Hola brideshead![Ofensiu]

    He fet una repassada als teus poemes i impressiones! No n'hi ha cap d'aquests últims que baixi dels 10 comentaris!

    Màgia en estat pur sóna a coneixença física d'algú que coneixies virtualment. Senzilla, amb silencis ["..."] incorporats que pausen la lectura en moments clau i amb un subtil joc de rimes("enganya", "acurada", "trobada",
    "m'esperava")

    Consisteix, en suma, en una mostra d'admiració per la confirmació de quelcom que ja t'imaginaves. Una coneixença que et confirma que és "la persona que esperaves".

    Gràcies pel teu llarguíssim comentari i, sobretot, pel teu suport. Efectivament, d'aquí a prop tinc exàmens, i m'he mentalitzat que és realment molt difícil que me'n surti, però l'important, penso, és donar una bona imatge al tribunal i... ja veurem més endavant!

    Una abraçada i moltes, moltes moltíssimes gràcies per tot, de debó!

    Vicenç

  • és bona[Ofensiu]
    jaumesb | 06-02-2006 | Valoració: 10

    la trobada
    gràcies per la teva fidelitat

  • Un altre cop...[Ofensiu]
    Llibre | 11-11-2005 | Valoració: 10

    GRÀCIES.

  • Bonic,[Ofensiu]
    AINOA | 17-09-2005 | Valoració: 10

    Poque paraules , de-fet no en calen mes, t'expreses perfectament, i ens fas arrivar el teu misatje. Ets fantastica noia.

  • Gràcies.[Ofensiu]
    Llibre | 01-09-2005

    Senzillament: gràcies.

    LLIBRE

  • Un altre...[Ofensiu]
    AnNna | 27-08-2005 | Valoració: 10

    de ben maco....

    i no se n'ha adonat!!!

    Petons,

    AnNna

  • felicitats[Ofensiu]
    paparola | 26-08-2005

    No deixan de sorprendrem els teus poemes
    curs........pero amb un sentir ben bonic.

  • Hola, Rosa![Ofensiu]
    ROSASP | 25-08-2005

    Confies en l'instint, en les vibracions que et produeix una persona. Aquelles de les que reben inconscientment tot un món de sentiments, sensacions i somnis per descobrir.

    Què bonic trobar persones on es manifesti aquesta màgia en estat pur i poder-la compartir.

    PS. M'has fet envermellir amb el teu comentari al forum.
    El poema al que fas referència és la percepció sobre la meva manera de veure les coses.
    Sento molts cops com puc percebre coses petites, que em fan l'ullet i m'emocionen.
    Esdevenen d'una bellesa extraordinària, però l'encanteri també porta escrit una part punyent i dura. La de pressentir el dolor i el desencís en les mirades, la de les cuirasses que cobreixen els cors, la freda solitud que viu amagada en cadascú de nosaltres.
    La creu i la cara de la moneda d'aquesta contemplació. Per això l'anomeno encanteri.

    Gràcies per compartir amb mi tantes sensacions, em considero molt afortunada.

    Molts petons i fins aviat!

  • una pinzellada magistral[Ofensiu]
    estrangera | 14-08-2005 | Valoració: 9

    brideshead, moltes gràcies pel teu delicat comentari! m'he sorprès en llegir-te! Una pinzellada donada amb gran habilitat i conscisió. És molt difícil aconseguir amb tan poc, TANT. una abraçada!

  • Bell poema[Ofensiu]
    Lavínia | 03-08-2005

    dedicat a qui sigui que, si es dóna per assabentat/ada, restarà impregnat/da d'aquesta estima que li demostres.

    És una al·legoria a l'amistat, a una amistat nova.

    Felicitats a tu i a aquesta persona que t'esperaves.

    Petons.

    Lavínia


  • Poesia en estat pur[Ofensiu]
    Jofre | 02-08-2005

    Brideshead,

    D'això, se'n diu un bell i real instant poètic.

    Però rere aquestes paraules tan nítides hi ha molta il·lusió... i màgia!

    Ets ben afortunada.
    Somriu: s'ho val.

    M'agrada la poesia desacomplexada i sense cotilles, sense fronteres, crec que és la bona poesia.

    Salutacions.
    PS. Enhorabona.

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 02-08-2005

    Sou persona mooolt intuitiva, brideshead!

    Poema curt i màgic! La puresa dels pensaments i la fragància amb la que els embolcalles. Mmm, felicitats brideshead!

    OhCapità.

  • Caram![Ofensiu]
    Llibre | 02-08-2005

    Un poema breu però intens, no? Tota una declaració de principis d'un estat emocional que traspassa barreres, fronteres creades per un mateix.

    I quina sort, que hagis trobat una persona així! Tant de bo no et decebi mai... que aquestes coses... ja se sap!

    M'ha agradat el títol, que descriu tan i tan bé els versos que el segueixen, i aquesta seguretat de no haver-te equivocat, que diu molt sobre tu mateixa. Parla de la teva pròpia seguretat, malgrat haver estat cercant en els diccionaris com definir aquest ventall de sensacions que t'aclapara arran de la descoberta.

    Felicitats, brideshead. Pel poema, i per sentir amb tanta intensitat la màgia d'aquests bonics moments que ens regala la vida.

    Un petó i molts snotep,

    LLIBRE

    PS.- Estic convençudíssima que si aquesta persona a qui has dedicat els versos, llegeix algun dia el poema, se sentirà molt afalagada i agraïda pel que li ofereixes.

Valoració mitja: 9.83