L'home neix, (es reprodueix?) i mor

Un relat de: Monty

L'home neix. Surt de l'ou i veu la llum. L'ou ja no el veurà mai més, en canvi la llum se li encendrà unes quantes vegades.

L'home (es reprodueix?). Tornem a la llum. Si està fosc... malament. Si la llum enlluerna i fa que els seus ulls es tanquin inevitablement a causa d'una reacció de protecció del cos... més val fugir. Si la llum el fa gaudir i li aporta esplendor... s'haurà de plantejar si es reprodueix o no. Si es reprodueix fabricarà un ou (però ell no el veurà). Si no es reprodueix posarà un interruptor a la llum i quan vulgui l'encendrà i l'apagarà.

L'home mor. En queden d'altres

Comentaris

  • mmm....[Ofensiu]
    AnNna | 10-04-2005

    jo tampoc l'he pillat gaire ves... és una mica paranoia, no? vaja...
    suposo que la gent que l'entengui el trobarà wapo! xDDD!
    petons,

    anNna

  • no ens posarem a filosofar, ara, tampoc[Ofensiu]
    març | 26-01-2005

    M'agradaria poder currar-me més els comentaris, però se'm fa difícil, què vols que et digui. El relat: breu però intens, tu...crec que no l'he pillat...massa informació concentrada...a més, crec que no he enganxat el doble sentit de "la llum"...Em sap greu...

l´Autor

Foto de perfil de Monty

Monty

22 Relats

75 Comentaris

38851 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
Sóc del 82. Sempre m'ha agradat escriure i aquí m'han donat la possibilitat de publicar els meus relats.
Escric allò que em ve de gust, quan em ve de gust i com em ve de gust. Espero que el vostre gust, lectors, s'apropi al meu i pugueu llegir i disfrutar dels relats.

Apa doncs...

vitomonty@hotmail.com