l'estrès

Un relat de: manel

Xafogor d'agost. El magnum farcit de xocolata requereix un procés d'execució ràpid i sistemàtic, una precisió mil·limètrica a l'hora de fer anar dents i llavis. Demana una pressa de la que no disposo, una rapidesa totalment oposada al plaer que ens promet aquesta meravellosa delícia. Adéu a la definició i al sentit del producte, a la falsa publicitat que ens ofega. Fa massa calor per tenir tanta pressa. Si us plau, la propera vegada doneu-me'l dins d'una terrina, definitivament m'estressen els gelats de pal.

Comentaris

  • manel hi estic d'acord,[Ofensiu]
    gypsy | 08-09-2006 | Valoració: 10


    a mi també m'estressa menjar gelats de pal i no suporto embrutar-me, je, je.

    És com un sacrifici en compensació del gran plaer que produèixen.

    Original i molt ben escrit.

    Gràcies, no deixis d'escriure!

    petons!


    gypsy

  • jajajaj[Ofensiu]
    amelie | 26-06-2006 | Valoració: 10

    ee!! molt bo!!! perfecte!!!

  • Si...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 26-06-2006 | Valoració: 10

    com si no hi anèssim prou d'estressats, només ens cal això, bona observació, si senyor...per sort...jo no em deleixo massa pels gelats, observo com es daleixen els altres i els tràfecs que tenen per que no se'ls desfaci entre els dits...
    no t'havia llegit encara, però aquest l'he trobat divertit i molt agut.
    Salutacions. ESPIRAL.

  • nevera?[Ofensiu]
    anarfent | 26-06-2006

    Les expectatives son cabrones.
    A vegades ens sembla que ens hi podrem delectar, disfrutar del promès, apurar-ho sense presa....
    I resulta que, per exigència de les circumstàncies, o per les circumstàncies de l'assumpte en qüestió, em d'afanyar-nos, a corre-cuita, i a més utilitzar una acurada tècnica que moltes vegades no la dominem del tot.
    També et pots menjar el gelat dins de la teva nevera, però no és el mateix, dins la nevera no fa tanta falta.

    Gràcies per el relat, és molt divertit.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de manel

manel

97 Relats

432 Comentaris

103586 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Potser ja ha arribat el moment de canviar la meva biografia.
El problema és que encara vaig néixer al 66 i encara visc i treballo a Girona.
Per tant, des d'aquí us convoco a una pròxima revisió dels fets.

"Plaers:

El primer esguard per la finestra al matí
El vell llibre retrobat
Rostres plens d'entusiasme
Neu, el canvi de les estacions
El diari
El gos
La dialèctica
Dutxar-se, nedar
Música antiga
Sabates còmodes
Comprendre
Música nova
Escriure, plantar
Viatjar
Cantar
Ser amable."

Bertolt Brecht