L'amor l'acompanya cada dia

Un relat de: ESTEL

Avui ella agafava el cotxe, com cada matí

amb la seva solitud..., la millor companyia
que podia tenir en no estar ell al seu costat

Ahir era tota màgia, tota passió a l'hora que calma...

Tota plenitud, tota sinceritat, era ella, era ell

era l'amor que els envoltava sota l'edredó,
en aquell recó màgic, ple de sentiments

Ara ella amb la seva solitud agafa el cotxe
com cada matí
amb els seus records que l'omplen

que li fan falta per continuar en el dia a dia

perquè no sap quan el tornarà a veure


5/06/08


Comentaris

  • Ahir... Avui... Ara[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-11-2008 | Valoració: 10

    Has parlat en aquest breu text de dues de les companyes més assídues que tenim sempre: la màgia i la soledat.
    La primera només es percep quan es mira amb ull d'infant, o amb les pupil·les enamorades ( d'algú en particular o de la vida en general ), o amb l'atenció acurada que requereix el miratge...
    La segona es fa present de tantes formes, que és difícil ignorar-la...

    Has parlat també del temps: Avui... Ahir... Ara... el seu pas fa de les seves amb nosaltres!
    Abans de què passés més temps, volia llegir el primer relat que vas publicar: el primer sempre és especial, oi?
    Aquí tens el meu primer, per si et ve de gust: Amb les cames separades.

    Ara mateix, t'envio una abraçada de les que fan bona companyia,
    Unaquimera

  • L'amor[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-09-2008 | Valoració: 10

    L'amor pot ser un sentiment de neguit i desconfiança, però també pot ser molt saludable per al cor. Però, és clar, això depèn de cada persona.

    Sergi

  • esperança[Ofensiu]
    jaumesb | 09-06-2008 | Valoració: 10

    a

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48617 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........