la veritat fa mal

Un relat de: an_na

Sempre ens enganyem.
Estem segurs que allò que volem no passarà, que no pot ser, que no té futur però tot i així, encara que només sigui per un instant, ens en fem il·lusions.
Tot i saber que ens estem fent mal, seguim i seguim... sense mirar el que realment ens envolta i fent front a la realitat, preferim enganyar-nos i viure d'il·lusions encara que ens faci mal.
Presumim de realistes, de valents, però sabem que no és veritat. Sabem que ens fa por afrontar la realitat i mantenir els peus a terra en tot moment. Ens espanta tenir el cap fred i preferim pujar a un núvol, un núvol que ens porta lluny, ens endinsa en somnis que mai... mai podran ser reals. Però què hi farem? Si no sabem ser millors.

Comentaris

  • La mentira fa més mal[Ofensiu]
    Pau Mora | 08-12-2011

    La veritat fa mal al principi, després només és una molestia, després potser una picor i al final ja no pots viure sense ella, sinó estàs mort.

  • punt mig[Ofensiu]
    llacuna | 21-01-2010 | Valoració: 10

    Suposo que la clau està en tenir il·lusions però no viure immerses en elles, s'ha d'anar fent i de vegades les i·lusios es compleixen

  • No hi estic d'acord[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-01-2010 | Valoració: 10

    Encara que el Relat expressa molta part de realitat de la gent, jo manifesto la meva discrepància tant amb el títol com en certes frases.
    La veritat no fa mal.... potser la forma de comunicar la veritat... amb paraules afilades...
    Conec a gent que sap assumir la seva realitat, accepta la veritat i gaudeix de molts moments de felicitat.

  • cert [Ofensiu]
    Nyanga | 21-01-2010

    Quanta raó en el teu relat!!!
    No sé què dir-te, més que enhorabona per adonar-te'n, per reflexionar-hi i sobretot per escriure-ho, perquè d'aquesta manera ens fas reflexionar als altres.

    Una abraçada,

  • viure d'il.lusions[Ofensiu]
    Fada del bosc | 21-01-2010

    Tens tota la raó, la veritat fa mal. la veritat no ens agrada i moltes vegades la veritat ensorra, menys mal que tenim imaginació, i podem tranformar la realitata crear el nostre món particular, i en certa manera ser feliços.

    la fada que viu dins el seu bosc d'il.lusions

  • ai anna....[Ofensiu]
    mbr1714 | 20-01-2010

    de tots els relats que he llegit aquest és el millor.
    és d'aquells que realment arriben :)

    m'ha encantaaaaat!

    mbr1714