La seva força

Un relat de: Ina Gemstone
La força de la Bianka, eren els seus sabatots que duia sempre.
Era la seva arma i també literalment.
Sempre s'ha vist petitona quan és de mida estàndard per una dona... tothom es veu amb uns ulls que no diuen la autèntica veritat.
Lluïa pel seu calçat extravagant i sobretot de plataformes altes.
Ballava sense parar al Pont Aeri, i ara que ja no hi és, les porta fins i tot per anar a comprar.
Ella es veu divina, els amics se'n riuen perquè semblen ortopèdiques, però són els amics i no s'hi enfada, comprèn la seva percepció.
Cada un veu la vida d'un color, fa les trepitjades més profundes o es canvia cada any de bikini per anar d'estreno a la platja.
Així son les persones i ens hauriem de tolerar als uns als altres, empatitzar i respectar.
Prou jutjar i criticar, no creieu?
Coneixeu el passat de cada persona que se us creua pel camí?
Doncs això.

La Bianka ha tingut moltes inseguretats a la seva vida per la seva alçada que ja us dic que als meus ulls, no és tant baixa.
Però ella sempre s'ha sentit a un nivell més baix i inferior.

Fins que gràcies a aquest escrit, l'he fet entrar en raó.

Comentaris

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un relataire disposat a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de diverses parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen.
    Estàs entre amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

    Tot i que ja fa dies que publiques coses, durant l'agost no hi som cada dia, així és que et donem ara la benvinguda.
    Gaudeix la navegació!

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

3134 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.