La petita mort

Un relat de: Atticus
Com un presoner que busca la llum,
ens toquem, lentament, els batecs augmenten de volum.

Calor

Els músculs es tensen per estirar-se, per relaxar-se,
en recerca del descans, i este, els convida a menejar-se.

Moviment

El goig es torna intens, ens sobren les paraules,
ens falten gemecs, som un mar encés.

Passió

La teua llar és de dolça escalfor,
vinc del fred i m'oferixes amor

Unió

Bussege dins del teu sexe, és foc de l'infern
que intente apagar amb ritme, constant, ferm.
Mossegades, devoren carn tendrament.

Èxtasis

Al meu compas et bellugues, suor lubricant
humiteja les nostres pells, mentre accelerem els sospirs.
Ballem entre llençols, xopats, en un bassal de fluïts.

Orgasme

Extenuats, abracem l'instant d'una petita mort,
cansats, remuguem com feres recobrant l'alè.
Desitge morir una altra volta, abraçat a tu,
desitge renàixer una altra volta, al teu costat.

Amor

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • Preciós!![Ofensiu]
    Atticus | 11-02-2014

    He llegit el comentari "de" i em sembla que estem d'acord amb el que significa la petita mort. Gràcies per els comentaris.

  • la meva petite mort[Ofensiu]
    de | 11-02-2014 | Valoració: 10

    El meu tacte es perd en mig la humetat i d'alguna manera perdo també la consciència...

    Em deixo dominar pels espasmes, el cor batega fort, convulsivament i la sang deixa de circular per confloure en un sol punt.

    Perdo la visió....

    Se m'ha parat la respiració i no sento res....

    Això podria ser la mort i si ho fos, no m'importaria morir ara...

  • Sorprenent![Ofensiu]
    Eloi Miró | 28-11-2013

    Diria que després d’aquest relat/poema he descobert alguna cosa nova, tot i que encara no sé del tot què és...
    Salutacions
    Eloi

  • La petite mort...[Ofensiu]
    Atticus | 12-11-2013

    La petite mort en francès, també coneguda com La petita mort, fa referència al període refractari que ocorre després de l'orgasme sexual. Aquest terme ha sigut interpretat generalment per a descriure a la pèrdua de l'estat de consciència o esvaïment post-orgàsmic que pateixen les persones en algunes experiències sexuals. Un estudi recent sobre els patrons d'activació del cervell usant una tomografia per emissió de positrons (PET) dóna cert suport a l'experiència de "la petite mort"

l´Autor

Foto de perfil de Atticus

Atticus

40 Relats

88 Comentaris

31964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Ressenya biogràfica:
Vaig nàixer en 1977 natural d'Albalat de la Ribera (Ribera Baixa). En nàixer en plena transició un sentiment de rebel·lia m'ha acompanyat fins ara. És un sentiment que m'avisa quan m'acomode. Fill de família humil. M'educaren amb companyia del respecte, la responsabilitat, el patiment i l'amor. Vaig adquirir una consciència de classe obrera de la qual estic orgullós. Autodidacta, expert en fracassos víctima de la crisi que començà el 2007. Aturat discontinu obligat a madurar i prioritzar en què hauria d'invertir el temps. Saps, que no vols i el catàleg de necessitats es fa més curt. Vaig comprendre que els valors humans es perden molt fàcilment en acomodar-se. Membre de la Nova muixeranga d'Algemesí he estat col·laborador del periòdic gratuït Riberanews, he escrit almenys una dotzena poemes i relats breus per a llibrets de falles de Gandia, sobretot per a la Falla el Mosquit i un tant del mateix en la revista Cultural Bagant de l'Associació Frederica Montseny. Publicat tinc un poemari: SOMNIOPÀTIC.
Lliure pensador sense bandera, però sí, amb arrel.

https://www.verkami.com/projects/19223-somniopatic-la-preso-de-la-poesia-profana