La pantalla del mòbil pot tenir més bacteris que un vàter.

Un relat de: Biel Kramt
Ella. Era la més coneguda de l’insti a Instagram. Tot el sant dia estava connectada. Tot el sant dia! Al matí, es va trobar una nota: “Vés a comprar lleixiu. A les 12h arriba na Marie.”

L’endemà, diumenge, la mare va posar dues parts d’aigua per una de lleixiu dins un bol i a continuació hi va ficar els mòbils i tablets fermats amb un fil. Tots. Sabeu que passa quan els mòbils s’amaren d’aigua i lleixiu?

Quines idees té na Marie… És original en japonès, divertida, profilàctica i troba la solució. L’arròs absorbeix les humitats vaginals, les humitats patriarcals i totes les humitats en general. Ho sap bé na Marie i així li ho va fer saber a la mare.

Dilluns va sortir de l’habitació sense el mòbil a la mà. Va bramar: on és el puto mòbil! A les set i cinc minuts es va trobar amb un prestatge nou en el menjador. Contenia vuit tapers ordenats meticulosament, amb els telèfons mòbils i tablets de la casa submergits en arròs cru.

Na Marie Kondo li va comentar a la mare que la pantalla del mòbil podia tenir més bacteris que un vàter.

Comentaris

  • Original [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-03-2019 | Valoració: 10

    Un relat ben original que em fa patir. Estic escrivint el comentari al mòbil, després ficaré les mans en un pot ple d’arròs cru. Moltes gràcies per l’avís. Una forta abraçada, Biel. A l’eix

  • Tamagotxi[Ofensiu]
    Biel Kramt | 07-03-2019

    Aquest senyora és com un tamagotxi!

  • Paròdia[Ofensiu]
    SrGarcia | 07-03-2019

    Ho trobo una bona paròdia del munt de punyetes que ens estem empassant.

    Això de la Marie Kondo potser ja passa de taca d'oli: que t'hagi de dir quants llibres pots tenir a casa, amb qunts parents t'has de tractar...

    Sembla estrany com poden tenir tant predicament aquesta colla de "cuentistes".

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19739 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...