Llibertat d’Expressió.

Un relat de: Biel Kramt
Hauria titulat aquesta minireflexió “Llibertat d’Expansió” perquè crec que és un terme necessari: cap a la llibertat, cap a la necessitat d’expansió, de manifestar vivament un sentiment, una passió... Però aniré al gra i diré dues paraules sobre la llibertat d’expressió, la llibertat barrada per les reixes de la corona.

Alerta amb el que deim dels estaments que són intocables… Podem dir les foteses que vulguem sobre la monarquia, per exemple, que s’ha d’adaptar als nous temps, que s’ha de modernitzar, que ha de ser més transparent, però no podem cantar les veritats al rei, ni a la reina ja que ens empresonen!

Ara mateix estic calculant què puc dir i què no perquè som lliure d’autocensurar-me. Que curiós! Podria afegir arguments, admiracions, jocs de paraules, veritats o mentides sobre la monarquia, però tal vegada la sentència més clara que se m’ocorre és que si es vol modernitzar, la monarquia, que sigui en forma de república.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19752 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...