AMB ELS OUS CENYITS A L’ENGONAL.

Un relat de: Biel Kramt
El que més m’agrada de les corregudes de bous és quan el torero, amb el ous cenyits a l’engonal, pren embranzida amb l’espasa empalmada a la mà dreta per a esqueixar amb un cop sec el vellut negre del bou. Es tracta d’aquells indòcils segons que porten a l’exasperació d’hàbils, experimentats i virils destres, que no podran saludar victoriosos, montera amb mà, perquè quan introdueixen el ferro erren la mort immediata del toro, que s’aguanta dret amb orgull, amb la dignitat intacta, vencedor per uns instants.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Biel Kramt | 12-07-2018

    Gràcies, una abraçada!

  • Nil de Castell-Ruf | 04-07-2018 | Valoració: 10

    Crec que de menut, sense saber el motiu, quan ma mare mirava els bous que passaven per la tele i cridava aterrida quan el bou envestia amb la banya el torero. Jo, ja em fixava en l'arrambat paquet que lluïa el molt brivat sota el "traje de luces" . Sense intuir, és clar! que això era un clar indici de la meva orientació sexual.
    Ara, de gran, per molt morbós que sigui el torero. Només el fet de veure agonitzar, indefens, un pobre animal, no només destrempo sinó que també em repugna aital comportament humano-animal.
    Un relat curt, excepcional! on l'erotisme brilla per si sol.

  • Torero[Ofensiu]
    SrGarcia | 04-07-2018

    A mi el que m'agrada és disparar amb un trabuc, amb molts perdigons, amb molta metralla. Com més morin millor.

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19757 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...