La nit de Sant Joan

Un relat de: Ullsblaus1

Avui,
el cel obscur, brilla,
ple de punts i espurnes de vida.
No són estrelles,
sinó que són petards,
aquells que es bellugen de forma estel·lar.
De tots els colors es veuen,
el vermell és l'amor,
aquell caliu que sentim per una persona.
El blanc és la pau,
aquella remor interna que tens quan estàs relaxat.
El verd és l'esperança,
de que algun dia tornarà aquell sentiment profund, que no has tornar a sentir d'ençà fa temps enllà.
I el groc és la llum que et diu que la nit més curta de l'any, i que l'aprofitis amb els estimats,
perquè tinc el presentiment que aquesta nit,
és la millor de l'any.

La revetlla de Sant Joan, igual o més màgica que tots els anys!

Ullsblaus1


Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    uanra | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Nit de Sant Joan![Ofensiu]
    MarBlava | 26-06-2008 | Valoració: 10

    Preciosa, màgica, plena de misteri ...com el teu poema!

    M'he sentit envolcallada per l'ambient de la nit de Sant Joan, plena de il·lusions amb un estiu per encetar i plena d'alegria, coca, cava i petards.

    Un petonet molt especial per aquest noi tan sigular!

    MarBlava

  • molt bo [Ofensiu]
    aleon | 24-06-2008 | Valoració: 10


    M'agrada't molt el relat de sant joan, només faltavan petardos.

    Aleon.

  • La nit més curta de l'any, diuen...[Ofensiu]
    JOANPG | 23-06-2008 | Valoració: 10

    Amb els anys aprendràs que n'hi ha moltes nits curtes,llargas,neguitoses, agradables,alegres,dolças,etc.
    Tu, amb la teva curta experiència, l'encertas plenament al donar-hi significat als colors màgics d'aquesta maravellosa nit.

    Segueix aprofondint en les experiències de la vida però no oblidis que tens tretze anys i també cal ser una mica iresponsable i viure la alegria que et desborda.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • revetlla feliç![Ofensiu]
    franz appa | 23-06-2008

    aquest poema té una frescor i un encant que no pot resultar més apropiat per a la nit que ja s'apropa.

    Colors i sentimets que agraeixo haver pogut compartir amb tu.

    gràcies, Marc, i endavant!

    franz

  • Molt bé, molt bé!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 23-06-2008 | Valoració: 9

    M'agrada aquesta poesia: simpàtica, ben feta, romàntica i agradable. Fa de bon veure.

    La nit de sant Joan... Amb quina ilusió l'acollia jo quan era jovenet... ¡¡Quins temps!! Espero que la futura legislació dels explosius no destrossi aquesta tradició als meus néts (i no ho dic per fer una broma tonta).

    Felicitats, ullsblaus, i salut!!

  • Anagnost | 22-06-2008 | Valoració: 10

    Quan he llegit el teu comentari a un dels meus poemes, tan madur, no sospitava que al darrere s'hi trobàs un escriptor tan precoç. Jo que més aviat he estat un relataire tardà, m'alegro infinitament quan algú, tan jove com tu, agafa les eines d'escriure i s'hi posa. No vull ni imaginar el domini que en tindràs, de l'escriptura, d'aquí a pocs anys, perquè ara mateix ja demostres unes aptituds magnífiques.
    En fi, estimat Marc, que moltes gràcies pel teu comentari i que, efectivament, ens continuarem llegint, jo si més no, per a seguir la teva evolució, tan prometedora.

  • la nit de sant Joan[Ofensiu]
    geraldine | 22-06-2008 | Valoració: 9

    es maravellosa!!!

    m'he llegit els teus escrits, ets un artista, tens moltes coses a dir, de cada cosa que veus, vius, coneixes... escrius un relat, tens una opinió de tot el que t'envolta i necessites expressarla!!!

    un artista de cap a peus!!!


    et segueixo entre les linias de les teves poesies!!!!

    petons marc i a disfrutar de les vacances!!!!

  • despistada..![Ofensiu]
    unchained melody | 22-06-2008

    ups..!
    petit fallo tècnic
    volia dir la nit més curta i el dia més llarg!
    no sé on tinc el cap.. =P


    1 petó.

  • La nit més màgica de l'any.[Ofensiu]
    unchained melody | 22-06-2008 | Valoració: 7

    La nit de Sant Joan, la nit més llarga i el dia més curt de l'any. Molt ben descrita, m'agrada.

    Sí és una nit màgica, on des de fa 8 anys veig com els ulls del meu germà se l'il·luminen en veure que aquell és el seu dia, i que ningú li pot robar.


    Gràcies per el comentari, ja et vaig dir m'agrada el què escrius, continuaré llengin-te i deixan-te comentaris.


    1 petó

  • Descrius molt bé[Ofensiu]
    Epicuri | 22-06-2008

    La nit màgica

    Et felicito per l'evolució dels teus relats. No per que l'últim sigui "millor" que el primer. Si no per que es veu una clara evolució en la forma escrita i més seguretat.

    Personalment crec que es pot ser tot un professional sense trametre gaire "passió". Autenticitat. Per aixó m'ha agradat molt . El poema en el que relates la vivència personal del canvi de món.

    Professions (mitjans de vida) al marge. Crec que s'aprecía més un relat d'alguna manera viscut i sentit que un de més perfeccionat però menys sentit.

    Crec que estàs els dos aspectes evolucinant.
    m'agradat llegir els teus relats.

  • sí.... és una nit de silenci i soroll[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-06-2008 | Valoració: 9

    Molt guapo ! És una nit especial i la gaudeixo molt.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82277 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats