Joc de Nit

Un relat de: AtzaVaRa

No tenim llum, però ens és igual.
Aquesta nit he cantat totes les notes per a tu i, ara, a poc a poc,vas pujant la meva faldilla. És el que vols…
Hem deixat la barrera dels anys fora la porta i ens hem tancat al teu recer. Vull una altra cervesa, i tu em dius que després.
Comença el joc de mel (no dic lluna de mel perquè tu i jo no ens casarem mai).
Ara t'has tret la corassa de bon home que duus per la vida i estàs completament nu davant meu. "Només per tu", em dius.
I un petò, i ara un altre, i un altre perquè sí. Llavors m'abraces i dius que tinc gust a llet. Fresca o en pols? Tant m'és, tu tens gust a poesia, i els teus ulls no paren d'escriure paraules boniques sobre la meva pell. Demà, quan em dutxi, potser marxaran. Però la teva olor quedarà dins meu. Tal com estàs tu ara.
Quan ens trobem pels passadissos un àngel fred em sacsejarà i en sec tindré calor, potser fins i tot em marejaré.
"Avui dormim junts", em dius, "i demà ens llevem a les vuit". Penso en demà, i en el teu cos de saviesa. Tu també penses en el dia següent. No t'has preparat la classe, però confies en la teva capacitat d'improvitzar. A mi, m'és igual; adormida com estaré, em limitaré a escoltar, però si no et sap greu, no prendré apunts. Aquesta classe ja me l'has explicat avui a la tarda…


Al meu petit nàufrag.

Comentaris

  • He llegit...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 19-03-2005 | Valoració: 10

    ...el teu relat al llibre i m'ha encantat! És impressionant el clima que crees en tan poques ratlles, la pàgina 29 desprèn sensualitat per tots els costats...
    Em sento afortunada de participar en aquest projecte amb persones amb tant de talent com vosaltres!

    Apa noia, espero que el proper dia poguem parlar una miqueta més...

    Una abraçada i molta màgia!

  • Així si que... [Ofensiu]
    Ullets | 30-12-2004 | Valoració: 10

    Sí... m'agrada molt! Com veus aquesta relació. com veus el sexe i quina relació tens amb el teu company/a. Simplement genial!

  • M'he quedat....[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 30-12-2004

    sense paraules! Amb comentaris com els teus (em refereixo als tres que m'has fet), em vénen moltes ganes d'escriure i veig que això que escric almenys serveix (poc o molt ) per a alguna cosa. Ei, Capdelín, moltíssimes gràcies per les teves paraules, de debò. M'ha fet molta gràcia això que em dius del teatre, ara m'ha agafat com una mena de curiositat per llegir-te....Ho faré amb calma, i te'n faré saber la meva opinió.
    Et dono la meva adreça perquè m'has deixat molt encuriosida, per si vols compartir alguna idea:
    txe_underground@hotmail.com

    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

    P.S.: Sí, la timidesa fuig quan els meus ulls veuen que haig de pujar dalt d'un escenari. En aquells moments estic disposada a fer el que calgui. I amb els escrits, passa el mateix, tot va sortint, sense embuts ni entrebancs....I sort en tenim, d'aquests moments, no?

  • UN SUPERDEU!!![Ofensiu]
    Capdelin | 30-12-2004 | Valoració: 10

    no et coneixia... i entre la lectura del teu relat i la teva biografia... m´has deixat sense alè...!
    Primer de tot... el relat l´he trobat... magistral... amb unes pinzellades superoriginals més pròpies d´una professional... es nota que domines la llengua catalana amb tota la seva bellesa ( filòloga ) ... només puc dir "CHAPEAU!" "TRES BIEN!" ( ho he escrit bé...? no te´n fotis, petita Notre Dame je je je
    SEGON: quan he llegit la teva bio... m´he quedat glaçat:
    "teatre amateur, poesia, petits detalls, bona música, somiar, melangia, un pèl de timidesa, un petit raig de llum..."
    però si aquesta és la meva biografia... sóc clavat, tia!!!
    la música, el TEATRE i la poesia... són les meves tres bogeries...
    escric teatre, porto tres grupets de teatre infantil-juvenil i faig d´actor... "lo meu és l´escenari"
    tinc en RC. alguns trossets d´obres de teatre que he escrit, dirigit, muntat i escenificat
    ( L´ARANYA, COSES DE LA JANET, EL DIA DE REIS, AI ELS FILLS!, LES CALCES...
    he tingut una gran emoció al trobar-te en RC... i des d´ara... sóc FAN teu i et seguiré llegint...
    un petooooooÓ!!! i un bon any 2005... que no s´aoagui mai aquest raig de llum que portes a l´ànima i que ens fa una mica més felissos als que et llegim...
    PD. 1 vigila la cendra de la cigarreta de la foto... je je je
    PD.2 a tu també et passa que quan estàs a l´escenari o escribint... la timidesa desapareix... i et sents com peix a l´aigua...?
    ptons... fins aviat!

  • M'agrada[Ofensiu]
    Olympia | 14-12-2004

    quan dius que els ulls escriuen paraules boniques sobre la pell. No ho habría sabut expressar millor. Text intens i tendre. Un bombó per a uns llavis famolencs de dolçor.

  • Sensibilitat a flor de pell[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 07-12-2004

    M'agrada molt aquest relat perquè desprèn una sensibilitat superior. Com si abans d'escriure'l t'haguessis perfumat amb un elixir de tendresa i el resultat de flairar-lo fos aquest Joc de nit.
    Per cert, has llegit el poema "Joc" de G.Ferrater? Si en tens l'oportunitat fes-ho, potser t'agrada!
    Ah! I veus? No sempre escrius de tristesa, nostàlgia, etc.

  • Genial![Ofensiu]
    estelcaigut | 03-12-2004

    Ei, m'ha agradat molt aquest relat, breu però intens. tant de bo es veiessin més textos d'aquest tipus per aquí, està impregnat de màgia i realitat. Segueix escrivint!!

  • Fantàstic.[Ofensiu]
    Linkinpark | 29-11-2004 | Valoració: 9

    as a millor, aquest relat ha sigut molt bonic!!!

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de AtzaVaRa

AtzaVaRa

96 Relats

393 Comentaris

134108 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:


"No s'entenia la cançó de la nit,

de tan clares com eren les paraules."


Salvador Espriu
(Llibre de Sinera)




txe_underground@hotmail.com

www.fotolog.com/atzavara