Jo no estic enamorat de tu

Un relat de: Caustic

Jo no estic enamorat de tu, el que passa t'ho puc explicar i te la seva lògica, ja veuràs, escolta: algú, no se pas qui, s'ha dedicat a deixar paperets amb el teu nom per tot arreu i clar a la llarga acabo pensant en tu i llavors aquesta mateixa persona quan penso en tu em posa davant dels llavis una fotografia d'un somriure i podria semblar que cada cop que et recordo somric, però no es així. Ho comences a entendre oi?
I quan estem sols i no et deixo de mirar, es per la persona aquesta, m' agafa del coll de manera que només et puc mirar a tu, eh? No, m'agafa amb delicadesa, però el divertit ve ara per que quan parles et posa un micròfon davant i és inevitable que t'escolti amb molta mes atenció que a l'altre gent, i quan estic dormint em xiuxiueja el teu nom, per aquesta raó sempre somio en tu.
I quan t'expliqui això si que al·lucinaràs, si estàs amb un noi i estàs bé amb ell, ve aquest senyor i em clava petites agulles al cor, si si com ho sents, i després em comença a empényer lluny d'on estiguis tu, i a sobre em tira pedretes als ulls i podria semblar que ploro, veus com té una explicació lògica.
El que no entenc son les ganes infinites que tinc d'abraçar-te.



Fi


Comentaris

  • M'ha fet molta gracia[Ofensiu]
    laura lara martin | 22-01-2006

    Si, a voltes pense que potser realment no estiguem enamorats, sino que eixa persona, com que s'avorreix, doncs mira, no té una altra cosa que agafar gent del coll, posar micros.... i com que es molt llest, deixa l'enigma de l'abraç, per si tu també t'avorreixes..hehe.

    Besets

    Per cert, potser el teu criteri no tinga valor, però el petit princep a mi també em va agradar!!!

  • Maco, ben trobat[Ofensiu]
    trumfa | 22-01-2006 | Valoració: 10

    Molt ben explicat. Et felicito, t'ha quedat rodó. També em va marcar Damien, molt, molt temps enrera.

  • Jo sí que ho sé[Ofensiu]
    Nora22 | 22-01-2006 | Valoració: 8

    M'ha agradat moltíssim el teu relat, la veritat és que és molt original.
    Però tinc una curiositat.... Per què l'amor no és també el que t'impulsa a abraçarla...?

  • :'( jurs...[Ofensiu]
    Yrch | 26-05-2005 | Valoració: 10

    m'has fet plorar... m'ha encantat, és molt bonic... i a més és que jo em sento així, tik namurada... però és que no vull estar-ho... ànims!

  • Ze Pequeño | 26-05-2005

    Et felicito. M'ha agradat molt la manera d'explicar (o no) l'enamorament.

    Per cert, La Ciuda de los niños perdidos també és una de les meves pel·lícules!!

    una abraçada.

  • Baiasca | 01-02-2005 | Valoració: 10

    Ves per on... a mi em passa el mateix... :S jejeje
    maquissim!!

  • març | 01-02-2005 | Valoració: 8

    Vols dir que aquest algú no és el senyor Amor? jaja...Bé, en qualsevol cas, una bona manera de descriure aquestes sensacions, però sense fer-te'n responsable! Tot és culpa seva!

    M'ha agradat!!!

  • Ves quina cosa![Ofensiu]
    Fionn | 01-02-2005 | Valoració: 10

    Mira que he llegit llibres amb paraules de tot tipus per expressar tot tipus d'emocions i, quan estic davant de la única persona que m'ha enamorat, mai em surten les apropiades, només aconsegueixo cagar-la més o menys. Llegeixo el teu relat un i mil cops i no em canso. Ves quina cosa! Hauré trobat el mode correcte de dir-li...?

Valoració mitja: 9.29

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30377 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*