et fas l'habitacio?

Un relat de: Caustic

autor/a!
L'altre dia em vaig endreçar l'habitació, bueno dic habitació com podria dir descumunal bossa de bassura envoltada d'una mussolina blanca, que resultaven ser les parets. Es que tenia tanta merda! si de la pols que en vaig treure vaig fer un puf per la meva germana, si tenia mes volum en m2 les bosses que en vaig extreure que la propia habitació! com pot ser? Si e descobert que tinc rajola, si, si tal com sona RA-JO-LA i la rajola - hola hola! estava aqui!-, i tota la vida pensant-me que era una moqueta gris! amb rao no em veia mai els peus! clar com quedaven soterrats sota la pols! bueno... si va ser un xou, es veu que tenia un llibre a terra de fot anys (jo em pensava que formava part de decoració de la casa) es deia "era se una vez el cuerpo humano"
que per desenganxar-lo de terra em vaig fer servir un pic i una escarpia, que despres de un gran esforç l'arranco de terra i me surt un mitjó, s'aixeca tot rallat i diu - ja era hora, tros de porc! i va marxat xino xano a la rentadora, em vaig quedar pillat , com amb la pantalla de l'ordinador, que em pensava que no funcionava, i es que tenia tal capa de herna que la llum es veia incapaç de traspaçar, no tenia valor, estava la llum - es que no puedo tio- i jo pensava "per que es diu pantalla plana si te 20 cm. de gruix?.
Ara el pijor va ser quant vaig enrratirar l'armari per escombrar-hi a sota, em va sortir una metropolis de acars, volaven mes borles que en una peli del oeste, ara, els acars estaven super agraits, els vaig alliberar, es veu que tenien problemes de superpoblació, em van nombrar el Ben-Hur dels acars. pero la meva amistat amb ells acava aqui.
el que no vaig fer vas ser fregar, no per que sigui un vago, si no, eper que la fregona no estava preparada psicologicament, em deia -dejame llamar al doctor- i jo - tia, no hay para tanto!- -yo asi no puedo, esto no es profesional, que venga un representante de bileda-
bueno fregar ho deixo per un altre dia...
el que jo no entenc com havia pogut viure alla, si pel mati sempre em donava un cop de cap contra el sostre de la merda que tenia!
no ho entenc.
Ara ja ho fare mes periodicamnet ( en ves fer-ho cada any de traspas, ho fare cada sis mesos) si... ara se el que sent una dona (o home) de la neteja, es molt dura la vida del vago...

Comentaris

  • NO esta malament[Ofensiu]
    PrEsKoT | 10-07-2005 | Valoració: 5

    Per ser el segon " monoleg " no esta pas malament, aixo si fa una mica de mal les faltes d'ortografia i les castellanades que hi has ficat. I aixo de ficari kom ki vol noms de pelis esta força be. Per mi acceptable

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30407 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*