No recordo...

Un relat de: Caustic

Si algú em pregunta on he estat aquesta tarda no ho sabria respondre, no se dir-te que e dinat ni quants dits tinc, un múscul al pit em dona cops, si miro el diccionari totes les paraules estan definides amb tres interrogants, recordo un perfil uns llavis, potser és estiu o potser és hivern es igual, un múscul al cap em fa pensar, camino endarrera segueixo la corrent, a perdut el sentit, tot, quan estic amb tu.



Comentaris

  • Bé, bé,[Ofensiu]
    brideshead | 25-05-2005 | Valoració: 9

    voldria fer cas del teu prec, però...... sento dir-te que em penso que sí que l'he entès..... vol dir AMOR EN MAJÚSCULES !!!! Fantàstica la manera de descriure l'atontament (i perdona la paraula, però és l'unica que se m'acut) que provoca l'amor....

    No sé si la falta de comentaris és precisament pel teu prec.... ningú no el va voler entendre, i per tant, no el volia comentar..... però és que a mi m'agrada portar la contrària!

    Una abraçada Caustic (que no càustica)... t'acabo de descobrir avui.... i m'encanta haver-ho fet...

    Només voldria afegir que hi ha alguna falta d'ortografia... però tot es pot solucionar, oi que sí?

    I per últim, no estic gens, gens, d'acord amb les paraules amb les que encapçales la teva biografia.... com ho saps tu?

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30395 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*